איתור כספים בקופות גמל

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

15 מיליארד שקלים. זהו אינו תקציב המדע של מדינת ישראל, וגם לא התוספת שניתנה למאבק הרופאים המתמחים. 15 מיליארד שקלים הוא סכום הכסף אשר שייך לאינספור אזרחים במדינת ישראל, מושקע בחברות ביטוח, בקרנות גמל, בתכניות פנסיה ועוד-  אבל נשאר בסופו של דבר בכל אותם גופים. בחלק גדול מהמקרים זה קורה מבלי שהאנשים להם הכספים מגיעים על פי חוק יהיו מודעים לכך בכלל.

כל אדם דואג לעתיד שלו, כך שהשקעה שלו בביטוחי חיים או מנהלים, בקרנות גמל או השתלמות מובנית מאליה. אולם, מסיבות שתכף נפרט, הכספים נשכחים או נעלמים עם השנים, ולא ניתן להשיב אותם אלא בדרך אחת: שימוש בחברה שאיתור כספים שנאבדו הוא תחום עיסוקה.

מדוע הכספים הולכים לאיבוד?

למרבה הצער, ישנם מספר מצבים אשר חוזרים באופן תדיר בחייו של אדם ומביאים ל"נתק" בינו לבין הכספים. מוות של הורים בעלי קרנות גמל, החלפה של כתובת מגורים, שינוי מקום עבודה וחוסר תקשורת מול סוכן הביטוח הם מצבים נפוצים בחיים של כל ישראלי, ובהרבה מקרים הגורם לכך שהכספים נשארים תקועים במקום אחד.

כמובן שחברות הביטוח והגופים הפיננסיים האחרים אינם מוצאים לנכון, בדרך כלל, ליידע את האזרח הקטן על הכספים אשר מחכים שם בשבילו. בירוקרטיה רבתי, הנאה מעמלות שמנות או חוסר תשומת לב מביאים לכך שהישועה לא תבוא מהגורמים האלה כמעט אף פעם.

אז מה עושים? אפשרות אחת היא לדמיין כיצד החיים היו נראים עם תוספת של כמה עשרות אלפי שקלים, ולהמשיך להתקיים בכבוד. האפשרות השנייה, ההוגנת הרבה יותר, היא יציאה למסע להשגת הכספים האבודים. למרבה המזל, עם גורמים המוסמכים במסעות מסוג אלה, המתמחים באיתור כספים בקופות גמל, המשימה הופכת לפשוטה הרבה יותר.

פעילותן של חברות להשבת כספים

כפי שיעיד כל אזרח ישראלי, פנייה לגורם פיננסי או למוסד רשמי בבקשה לקבל כספים המגיעים לו אינה משימה פשוטה. על אחת כמה וכמה הדברים נכונים כשהמסמכים הרלוונטיים לא תמיד נמצאים, ובעיקר כאשר לא יודעים איפה בכלל נמצאים הכספים.

חברות לאיתור כספים שנאבדו קמו בעיקר לאחר רפורמת הביטוח משנת 2005, בה עברו קרנות הגמל והפנסיה מרשותם של הבנקים לגופים פיננסיים אחרים, וחלק גדול מהכספים הללו נשאר "תקוע באוויר".

מכיוון שהססטיסטיקה מראה שכמעט לכל אזרח ישראלי בוגר מגיעים אי אילו כספים, ההמלצה הברורה היא לפנות בשלב מסויים אל אחת מהחברות האלה. אין הרגשה טובה יותר מלהוסיף לחשבון הבנק שלנו סכומים גדולים שלא היינו מודעים על קיומם, או השלמנו עם האובדן שלהם.

כך מתנהלות חברות לאיתור כספים

לאחר הפנייה הראשונית אל חברה לאיתור כספים שנאבדו, היא תבצע עבור הלקוח בדיקה מקיפה בכל הגופים הנוגעים לעניין. בחלק מהמקרים הבדיקה הזו אינה עולה כסף, אלא משמשת לטובת הציבור גרידא. צדק חברתי מעולם לא היה צודק יותר.

חברות אלה ינסו לאתר את הכספים אשר אבדו ללקוח, בין היתר באמצעות פרטיו האישיים והתחנות אשר עבד לאורך החיים שלו. מכיוון שחלק גדול מהמידע אינו נגיש, פועל לרשות החברות מערך מרשים של אנשי שטח מקצועיים, אשר מגיעים פיזית למוסדות הפיננסיים הרלוונטיים ומאתרים את הכספים.

מעבר לכך, כמובן שחלק גדול מהפעילות של החברות נעשית באמצעות מאגרי מידע ממוחשבים ומתמקדים, אשר סורקים את כלל הנתונים במוסדות השונים, בעיקר מבחינת מידע ביטוחי או פנסיוני.

באמצעות הקשרים אשר אנשי החברות האלה טווים בכל מוסד ומוסד, יכולים הם לגלות היכן נמצאים הכספים האבודים עבור הלקוח, ולהתנהל מול הגופים על מנת שהם יעברו לחשבונו של הלקוח בצורה המהירה ביותר האפשרית. אחרי הכל, אלו הם הכספים שלו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן