שירותי בניית אתר סלולרי

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

האינטרנט הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מחיינו. למעשה, מרבית מהמידע אותו אנו צורכים במהלך היום מגיע אלינו מרשת האינטרנט דרך מקורות מידע שונים ומגוונים אותם אנו בוחרים על פי טעמנו האישי.

עד לפני מספר שנים, הגישה אל רשת האינטרנט התבצעה רק באמצעות המחשב האישי.

אך, היום ניתן להתחבר לרשת האינטרנט כמעט מכל התקן וביניהם הטלוויזיה, מחשב הלוח וכמובן הטלפון הסלולרי שמלווה כל אחד מאתנו כמעט בכל שעות היממה.

המצב החדש בו הלקוחות צורכים את המידע מתוך פלטפורמות שונות הוביל את מפתחי האתרים לבנות אתרים המותאמים לפלטפורמות השונות ולאפשר לגולשים לקבל את המידע באופן נוח ואינטואיטיבי יותר.

אתר סלולרי?

רגע לפני שנתחיל לדון בפן הטכני של האתרים הסלולריים חשוב שנתייחס לפן השירותי החדש אותו מציע האתר ללקוח. חשוב לזכור כי מטרתו של אתר סלולרי אינה שונה ממטרתו של האתר האינטרנט הרגיל וגם הוא זמין בעבור הלקוח בכל עת ומספק מידע אודות מוצרים ושירותים שונים.

אך, בשונה מאתר אינטרנט רגיל , אתר סלולרי מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לקבל את המידע דרך ממשק משתמש נוח יותר, המותאם לגודל המסך.

כמו כן, התכנים עצמם יותאמו לגודל המסך כך שקריאת התכנים או הצפייה בתמונות תהיה פשוטה וברורה יותר גם דרך המסך הקטן.

התאמות אלו, מאפשרות ללקוח לקבל את כל המידע הזמין בצורה הנוחה והברורה ביותר בכל רגע נתון. אך, גם מאפשרת לנו לצרף לקוחות חדשים לחוג הלקוחות הקיים וכמובן לשמור על החדשים.

אז, איך בדיוק אתר סלולרי עובד?

בנייתו של אתר סלולרי אינה מצריכה תמיד בנייה של אתר חדש לחלוטין בו יוצגו התכנים החדשים בתצוגה המותאמת לפלטפורמה בה משתמש הגולש. בלא מעט מקרים נוכל להגיע אל המטרה הרצויה על ידי שימוש בהגדרות תצוגה שונות וסקריפט לבדיקת פלטפורמת הגלישה.

התהליך עצמו פשוט – בעת התחברות הגולש אל האתר, מופעל בדפדפן סקריפט בשפת Java Script המבצע סורק את פלטפורמת החיבור של הגולש.

לאחר שהתקבל המידע נטענות בעבורו הגדרות התצוגה המתאימות מתוך קובץ ה-CSS האחראי על הגדרות התצוגה של האתר.

עיצוב מסוג זה מוגדר בשם עיצוב רספונסיבי והוא יכול להתאים למספר פלטפורמות שונות.

כמו כן, עיצוב שכזה מאפשר לגולש להציג את המידע בצורה משתנה ונוחה בגדלי תצוגה שונים גם מתוך דפדפן אינטרנט הפועל במחשב האישי ולסייע במקרים של גולשים כבדי ראיה.

אתר אחד לעומת פלטפורמות רבות – מה עושים?

גם לאחר שהגעתם לתוצאה הרצויה חשוב לבדוק כל העת כל האתר עצמו מוצג בצורה תקינה במגוון רחב של מכשירים.

שינויים ושדרוגים שונים יכולים להשפיע על הדרך בה הדפדפן קורא את קבצי העיצוב של האתר ולהשפיע על עיצובו לטובה או לרעה.

ביצוע בדיקות תצוגה מעת לעת יבטיח כי מבנה האתר עצמו, כולל תפריטי הניווט והתכנים הנוספים יוצגו בצורה נוחה וקריאה ויובילו לשיפור משמעותי בחוויית הלקוח בעת ביקורו של האתר.

מערכות תוכן לאתרים סלולריים?

כפי שכולנו יודעים, רוב האתרים כיום מנוהלים באמצעות מערכות תוכן כשלמעשה אנו כמנהלי האתר שולטים רק בתכנים השונים.

למרות שהגישה לתצוגת האתר עצמו מוגבלת גם לאתרים מסוג זה קיים פתרון פשוט להמרת האתר הקיים לאתר סלולרי.

הפתרון עצמו טמון בתוך ערכות הנושא המגדירות למעשה את עיצובו של האתר. שימוש בערכת נושא רספונסיבית מבטיחה לכם, המשתמשים, כי האתר עצמו יתפקד כאתר רגיל וכאתר סלולרי בכל רגע נתון ואתם תדרשו רק להמשיך ולדאוג לתכנים המופיעים באתר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן