מציעים למכירה מוצר חדש? רוצים ליצור קשר ראשוני עם לקוחות חדשים? גם אם יש לכם מיקום מרכזי בלב תל אביב או יופי של אתר אינטרנט, תצטרכו משהו אחר כדי לשווק את עצמכם באופן יעיל. לדבר הזה קוראים טלמרקטינג- שיטת השיווק והמכירה היעילה ביותר כיום.
על החשיבות של טלמרקטינג לעסקים
את אותם לקוחות בוחרים באופן אקראי דרך מדריכי טלפונים, כאשר שיטות “גיוס” אחרות נוגעות לאנשים שהתעניינו קודם לכן בשירות, או בלקוחות קיימים להם מנסים למכור מוצר חדש. מטבע הדברים, הפנייה נעשית לקהל יעד מסוים, אשר סביר יותר שיתעניין במה שיש לחברה להציע עבורו.
מי עושה טלמרקטינג לעסקים?
דרך אחת, נפוצה מאד גם כן, היא להיעזר בשירותיה של חברת טלמרקטינג חיצונית, אשר תבצע את השיחות הללו עבור העסק.
טלמרקטינג מצריך בקרה וייעול
בסופו של דבר, המספרים הם שמדברים. לא משנה עד כמה שיחות הטלפון אכן מעשירות את עולמם של הלקוחות- מה שחשוב יותר הוא מבחן התוצאה. מערך טלמרקטינג טוב יסגור יותר עסקאות, ובכך יתרום לעסק במידה רבה.
בשעות הפעילות של העסק, או במועדים אחרים?
הדעות בנושא זה חלוקות, כאשר לא מעט אנשים סבורים כי רצוי להעניק ללקוחות את השירות מסביב לשעון, כלומר, בלי קשר לשעות הפעילות.
גם בעידן האינטרנט, טלמרקטינג נחשב לדרך שיווק יעילה ביותר עבור בתי עסק מכל סוג. שיטה שיווקית זו מאפשרת יצירת קשר אישי וראשוני עם הלקוח, וכן לענות לו באופן מיידי על כל השאלות שבוודאי יצוצו. זאת להבדיל, כמובן, מקמפיינים שיווקיים אחרים אשר אינם מדברים אל הלקוחות בגובה העיניים.
טלמרקטינג, בעיקרו של דבר, הוא גם זול באופן יחסי. נכון, יש צורך להוציא שיחות טלפון, וכן להעסיק אנשים אשר יחלשו על תחום זה בארגון. ועדיין, אחוז העסקאות שנסגרות בדרך זה עשוי להיות גבוה בהחלט, הרבה יותר מההוצאות הכרוכות בו.