יעוץ ותמיכה עסקית לנשים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

שילוב מוגבר של נשים בכלכלה ובמגזר העסקים הקטנים והבינוניים בישראל היא משימה של ארגונים רבים וכן של הממשלה עצמה. יש בכך כמובן יתרונות רבים והיגיון בסיסי, כאשר יותר נשים יוצאות לעבוד, מקימות עסק ומצליחות להפעילו לאורך זמן זה תורם להן מבחינה אישית וכלכלית, זה מוסיף הכנסות למדינה, יוצר מקומות עבודה ובאופן כללי מקדם את המדינה כולה כמו גם את הפרט עצמו. מסיבות אלו ובגלל שבהחלט קיים צורך מוחשי בכך בשוק, פועלים בישראל ארגונים שונים המציעים יעוץ עסקי לנשים ויש גם גופים המעניקים סיוע פיננסי מיוחד עבור נשים המקימות עסקים.

יוזמות של יעוץ עסקי לנשים כבר גרמו לאינספור נשים לצאת לעבודה ולהצליח במה שהן עושות, זהו כלי מעולה לשיפור מעמד האישה בקרב אוכלוסיות מסוימות, תהליכי יעוץ עסקי לנשים יכולים להיות ההבדל המנצח לגבי עסקים שפתחו נשים אשר פרשו מקריירה שכירה ועברו לעצמאות ויש עוד מגוון דוגמאות.

מהות הייעוץ העסקי לנשים

על פניו, יעוץ עסקי לנשים אינו שונה לעומת ייעוץ עסקי לגברים. באופן עקרוני קביעה זו בהחלט נכונה, ההבדל הוא בהתכוונות לסיוע פרטני לנשים, מגזר שבאופן מסורתי פחות יצא ליזמות עסקית ובקרב אוכלוסיות מסוימות עצם היציאה לעבודה היא פעולה מהפכנית יחסית. ייעוץ עסקי מיועד למשל לנשים שכירות שמתלבטות האם ואיך לצאת לעצמאות ביוזמה עסקית, לבעלות עסקים שצריכות סיוע מקצועי להתרומם ולהביא את העסק להצלחה, בעלות עסקים ויזמיות שנקלעו למצוקה עסקית וזקוקות להכוונה לחזור לדרך הנכונה, נשים שרוצות ייעוץ מקצועי על מנת לקדם עסק קיים ומצליח לגבהים חדשים ועוד.

יעוץ עסקי לנשים יתקיים לרוב באופן אישי, מול יועץ או יועצת מומחים, כאשר בדרך כלל מדובר על כמה פגישות ואפילו על תהליכים מתמשכים וקבועים. יחד עם זאת, בהחלט יש גופים המציעים יעוץ עסקי לנשים במודל של קבוצות וסיוע לקבוצה וגם באופן הדדי או קבוצות לחיבור עסקי בין יזמיות ובעלות עסקים. הייעוץ יכול לכלול היכרות והבנה של השפה העסקית הרלבנטית, אמצעי שיווק ופרסום, העצמה אישית המובילה לביטחון והצלחה עסקית, ייעוץ אסטרטגי או תפעולי לעסקים – חשוב שהייעוץ יותאם למקרה הספציפי, לניסיון העסקי והתעסוקתי של האישה וכן הלאה.

גופים מסייעים

חברות ייעוץ פרטיות

הגורם הפעיל ביותר בהקשר של יעוץ עסקי לנשים וייעוץ עסקי בכלל הוא חברות פרטיות לשירותי ייעוץ. למעשה, במרבית המקרים מדובר על עסק של אדם אחד או כמה, יועצים עסקיים מקצועיים, מאמנים אישיים, אנשי עסקים מצליחים בעצמם וכדומה. יש גם יועצות עסקיות המתמחות בייעוץ לנשים, ועבור חלק הרבה יותר נוח לשוחח ולעבוד עם אישה ולא מול גבר, כמו כן יש יועצים עסקיים רבים המציעים ייעוץ מיוחד ופרטני לנשים.

בנוסף, ישנן חברות שעיסוקן העיקרי הוא שירותי ייעוץ עסקיים לעסקים וחברות. גופים שונים אלו מהווים את עיקר הפעילות בייעוץ עסקי ושיווקי במגזר הפרטי בכלל.

מרכזים עסקיים לנשים

אפשרות נוספת לקבלת יעוץ עסקי לנשים היא מרכזים עסקיים המוכוונים לנשים, הן פיזיים והן במסגרת אתרי אינטרנט ייעודיים. כך ניתן ליהנות מחכמת ההמון של נשים עצמאיות אחרות, ללמוד במשותף נושאים, לשווק אחת את השנייה וליצור שיתופי פעולה. לפעמים הכוח של קבוצה או שיתוף מידע עם נשים אחרות יכול ליצור שינוי אדיר בפעילות העסקית ובנקיטת הפעולות העסקיות הנכונות.

עמותות סיוע וייעוץ לנשים

יש גם מודלים מוצלחים ואיכותיים מאוד של עמותות שמהותן יעוץ עסקי לנשים וסיוע למגזר הנשי בפעילויות עסקיות. דוגמא היא העמותה להעצמה כלכלית לנשים למשל ויש עוד מגוון קרנות שאינן ייעודיות לנשים דווקא. סיוע וייעוץ של גופים אלו כוללים לימודים על פתיחת עסק, סיוע בהשגת מימון, ייעוץ עסקי פרטני, כלים שימושיים לנשים  בעסקים ועוד.

סיוע של גופים רשמיים

בנוסף לנושאים שנסקרו, אפשרויות רשמיות וממשלתיות של יעוץ עסקי לנשים כוללות למשל את מרכזי מט"י האזוריים ותכניות ספציפיות של משרדי ממשלה כמו התמ"ת, הביטוח הלאומי וכן הלאה.

אולי יעניין אותך גם:

קורס NLP – נקודת הזינוק שלך להצלחה בחיים האישיים ובקריירה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן