מימון להקמת עסק – ליסינג

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

התחום של מימון לעסקים קטנים ובינוניים כולל מגוון אפשרויות לקבלת סיוע, החל בשלב ההקמה הראשוני של העסק ועד מימון של תהליכי פיתוח וקידום של עסקים קיימים. אין ספק כי התחום של מימון להקמת עסק הוא קריטי ולעיתים מהווה את הנקודה העיקרית שמפרידה בין הגשמת החלום לבין כישלון, בעיקר כאשר הבנקים המסחריים מסרבים להעניק אשראי ליזמים מתחילים. ליסינג מהווה אפשרות רלבנטית וריאלית מאוד עבור יזמים שמבקשים להקים עסק.

השיטה של מימון להקמת עסק באמצעות ליסינג מאפשרת ליזמים לגוון את מקורות המימון שלו ולקבל אפשרות לממן חלק מההשקעות הראשוניות בלי להשפיע על מסגרת האשראי באופן ישיר ובלי כל הדרישות המקדימות שקיימות בשיטה של הלוואה בנקאית.

מהותו של ליסינג באמצעי מימון להקמת עסק

רובנו מכירים את המונח ליסינג מעולם הרכב, בו חברות הליסינג מהוות את השחקנים המרכזיים עם פתרונות של ציי רכב לחברות וכן פתרונות מימוניים לפרטיים לרכישת רכב חדש. אך המונח הזה כולל הרבה יותר ומקורו כלל אינו בתחום הרכב. המשמעות של ליסינג היא למעשה החכרה, מעין השכרה לטווח ארוך כאשר במובן של ליסינג עסקי לצרכי הקמת עסק לרוב מדובר על פיתרון מימון שבסופו העסק מבצע רכישה מלאה של הציוד הרלבנטי.

עבור עסקים בתחילת דרכם, רכישה של ציוד או מוצרים שונים מהווה מרכיב משמעותי בהוצאות ההקמה ומרכיב שלעיתים מכביד מאוד על תפעול העסק בשלביו הראשוניים. ליסינג מאפשר לבעלי עסקים ויזמים פיתרון מימוני שאינו משפיע על מסגרת האשראי בבנק ובלי להוות גורם מכביד על תזרים המזומנים של העסק בשלב קריטי זה של פיתוח עסקי וצמיחה.

ליסינג מהווה פיתרון של מימון להקמת עסק מבחינה זו שהגוף שמספק לעסק את המימון מספק את הסכום הדרוש לרכישת הציוד או המוצרים בתנאי מימון נוחים והעסק משלם בכל חודש עבור השימוש בציוד כפי שהיה עושה בהשכרה. לחלופין, עסקים יכולים להשתמש בפיתרון של ליסינג בדומה לרכישת רכב באמצעות ליסינג מימוני מבחינה זו שספק הציוד או המוצרים מספק לעסק את הסחורה הרלבנטית ולא מימון ישיר של כסף והעסק משלם על השימוש בציוד בכל חודש ובסיום התקופה הוא יכול להשלים את המחיר ולרכוש אותו או להחליפו בפריט חדיש יותר.

מה ניתן לממן באמצעות ליסינג

מימון להקמת עסק בשיטת הליסינג מיועד כאמור ליזמים ובעלי עסקים שמחפשים פיתרון מימון חוץ בנקאי אך בלי להשפיע משמעותית על תזרים המזומנים שלהם או על התחייבויות האשראי לבנקים. השיטה רלבנטית בעיקר למימון רכישת ציוד ייצור, ציוד הכרחי לתפעול העסק, קווי ייצור, מכונות למיניהן, ציוד תקשורת ועוד.

יתרונות של ליסינג באמצעי למימון הקמת עסק

  • מימון חוץ בנקאי ללא השפעה על האובליגו של העסק ולרוב בשיעור שעולה על שוויו הכללי של הנכס.
  • פיתרון מימון לא הכבדה על תזרים מזומנים או על מסגרת אשראי בבנק.
  • יכולת לקבל את המוצר הטוב והמתאים ביותר עבור העסק אפילו אם עלותו הכללית יקרה יותר מיכולות העסק באותה נקודת זמן.
  • במקרים מסוימים יש אפשרות של פחת מואץ עבור הציוד שנרכש בעזרת ליסינג כך שהעסק ייהנה מהטבות מס על התשלומים.
  • אפשרות לרכישת הציוד או המוצר בסיום תקופת הליסינג במחיר נמוך יחסית בעקבות התשלומים החודשיים.

לסיכום, ליסינג מהווה שיטה יעילה מאוד כחלק מהמימון של הקמת עסק חדש, יזמים יכולים להיעזר בפיתרון מימון זה על מנת לבצע רכישות משמעותיות ולצד קבלת סיוע מקרנות מימון שונות, ממשלתיות או פילנתרופיות וקבלת מימון בנקאי סטנדרטי כגון הלוואה לעסקים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן