smart& Better
  • יעוץ עסקי
  • אודותינו
  • הקמת עסק
    • אחסון אתרים בחינם
    • אימון עסקי
    • מימוש זכויות העובדים שלך – איך לפעול לפי החוק
    • אירועי חברה: רעיונות מדליקים לעובדים מרוצים
    • בחירת המיקום הנכון לעסק
    • גיוס עובדים – מהן השיטות המקובלות ולמי הן מתאימות?
    • הלוואות למגזר הערבי
    • הלוואת גישור לעסקים
    • הליך פירוק חברה – מה זה אומר?
    • הקמת חברה – פתיחת חברה
    • הקמת עסק באינטרנט מהבית
    • התמודדות עם חובות של העסק
    • חשבוניות לעסקים
    • מהן שירותי סליקה באינטרנט?
    • מימון להקמת עסק – ליסינג
    • ניקיון משרדים
    • צ’אט וירטואלי – נציג וירטואלי לאתרים
    • קשיים בהקמת עסק ודרכי התמודדות
    • שירותי בניית אתר סלולרי
    • בניית אתר אינטרנט לעסק
    • הוזלת דיו לעסק – איך תצליחו להוזיל בעלויות ולהוריד מחירים?
    • שירותי מוניות לעסקים
  • פיתוח עסקי
    • איתור כספים בקופות גמל
    • בדיקת היתכנות
    • תשלום זכויות עבור השמעת מוזיקה בבתי עסק
    • טלמרקטינג לעסקים
    • יעוץ ותמיכה עסקית לנשים
    • כיצד מקבלים החזרי מס לשכירים?
    • ליווי עסקי
    • מהו אימון מנהלים?
    • מציאת קרנות השתלמות
    • שפת גוף בעולם העסקים
    • תוכנית עסקית
    • חשיבות ייעוץ פנסיוני למעסיק ולעובדים
    • מיקור חוץ ומציאת פרילנסרים
  • יזמות עסקית
    • חשמל סולארי – השקעה למטרת תשואה
    • איך הופכים חלום לעסק עצמאי מצליח?
    • תמ”א 38 – הסכמת השכנים
  • קמפיין פרסום לעסק
    • פרסום ברדיו – ערוץ פרסום משתלם במיוחד
    • התאמת השיווק לעסק ולקהל הלקוחות
    • ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש
    • ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות
    • שיווק באינטרנט
    • כלל דרכי השיווק לעסקים
    • תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהם
    • ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות
    • ניהול קמפיין פרסום במקומונים
    • ניהול קמפיין פרסום בעיתונים המרכזיים
    • PPC פרסום ממומן בגוגל
    • ניהול קמפיין באינסטגרם ובפייסבוק
    • בחזרה לאופנה: תמונה GIF ככלי שיווקי
    • פרסום אורגני בחו”ל
    • גלובס – לאנשים שמבינים בכלכלה
  • גביית שיקים חוזרים
    • מהם שירותי גבייה באינטרנט?
  • גישור
    • הלוואות סטודנטים
    • הסכם ממון
    • מהו עורך דין לפירוק חברה?
  • פורקס
  • צור קשר
  • יעוץ עסקי
  • אודותינו
  • הקמת עסק
    • אחסון אתרים בחינם
    • אימון עסקי
    • מימוש זכויות העובדים שלך – איך לפעול לפי החוק
    • אירועי חברה: רעיונות מדליקים לעובדים מרוצים
    • בחירת המיקום הנכון לעסק
    • גיוס עובדים – מהן השיטות המקובלות ולמי הן מתאימות?
    • הלוואות למגזר הערבי
    • הלוואת גישור לעסקים
    • הליך פירוק חברה – מה זה אומר?
    • הקמת חברה – פתיחת חברה
    • הקמת עסק באינטרנט מהבית
    • התמודדות עם חובות של העסק
    • חשבוניות לעסקים
    • מהן שירותי סליקה באינטרנט?
    • מימון להקמת עסק – ליסינג
    • ניקיון משרדים
    • צ’אט וירטואלי – נציג וירטואלי לאתרים
    • קשיים בהקמת עסק ודרכי התמודדות
    • שירותי בניית אתר סלולרי
    • בניית אתר אינטרנט לעסק
    • הוזלת דיו לעסק – איך תצליחו להוזיל בעלויות ולהוריד מחירים?
    • שירותי מוניות לעסקים
  • פיתוח עסקי
    • איתור כספים בקופות גמל
    • בדיקת היתכנות
    • תשלום זכויות עבור השמעת מוזיקה בבתי עסק
    • טלמרקטינג לעסקים
    • יעוץ ותמיכה עסקית לנשים
    • כיצד מקבלים החזרי מס לשכירים?
    • ליווי עסקי
    • מהו אימון מנהלים?
    • מציאת קרנות השתלמות
    • שפת גוף בעולם העסקים
    • תוכנית עסקית
    • חשיבות ייעוץ פנסיוני למעסיק ולעובדים
    • מיקור חוץ ומציאת פרילנסרים
  • יזמות עסקית
    • חשמל סולארי – השקעה למטרת תשואה
    • איך הופכים חלום לעסק עצמאי מצליח?
    • תמ”א 38 – הסכמת השכנים
  • קמפיין פרסום לעסק
    • פרסום ברדיו – ערוץ פרסום משתלם במיוחד
    • התאמת השיווק לעסק ולקהל הלקוחות
    • ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש
    • ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות
    • שיווק באינטרנט
    • כלל דרכי השיווק לעסקים
    • תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהם
    • ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות
    • ניהול קמפיין פרסום במקומונים
    • ניהול קמפיין פרסום בעיתונים המרכזיים
    • PPC פרסום ממומן בגוגל
    • ניהול קמפיין באינסטגרם ובפייסבוק
    • בחזרה לאופנה: תמונה GIF ככלי שיווקי
    • פרסום אורגני בחו”ל
    • גלובס – לאנשים שמבינים בכלכלה
  • גביית שיקים חוזרים
    • מהם שירותי גבייה באינטרנט?
  • גישור
    • הלוואות סטודנטים
    • הסכם ממון
    • מהו עורך דין לפירוק חברה?
  • פורקס
  • צור קשר

ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות

עולם השיווק האינטרנטי התפתח במהירות רבה בשנים האחרונות, בתוך כך נוצרו שיטות ומושגים חדשים בתחום. אחד מן המונחים הבולטים נקרא “שיווק ויראלי”. זוהי שיטה המשולה להדבקה ויראלית מאדם אחד לשני, כך גם ניתן לשווק באמצעות הרכיבה על היחסים החברתיים המתפתחים ברשת.

השימוש הפופולארי ביותר באינטרנט כיום הוא ברשתות החברתיות למיניהן, מחקרים שנעשו לאחרונה העריכו כי זמן הגלישה ברשת החברתית המרכזית “פייסבוק” הינו פי שלוש מאשר בענקית החיפוש “גוגל”. יתרון נוסף לרשת החברתית נעוץ בעובדה שהיא משמשת לפנאי, כאשר מוחו של הגולש אינו טרוד בפעילות עסקית כזו או אחרת, מה שמאפשר למסרים פרסומיים לחדור טוב יותר. ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות מתחיל אם כן בפייסבוק וברשתות החברתיות האחרות.

קראו גם על ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש.

כיצד עובד קמפיין פרסום ברשתות החברתיות

בכדי להבין את יתרונותיו של השיווק הויראלי, יש להבין תחילה איך הוא עובד.

ברחבי הרשת ניתן למצוא רשתות חברתיות רבות, אולם הרשתות המקובלות ביותר בארץ כיום הן:

  • “פייסבוק” (FACEBOOK) – פרופיל אישי המשמש לשיתוף חברתי.
  • “קפה דה מרקר” (THE MARKER CAFE) – בלוגים, פורומים וכדומה המשמשים לדיונים קבוצתיים.
  • “טוויטר” (TWITTER) – שרשורים של עדכונים מהירים המשותפים לחברים.
  • יוטיוב (YOUTUBE) – העלאה ושיתוף של סרטונים אישיים עם אפשרות להגיב עליהם.
הפעילות בכל הרשתות מבוססת על פתיחת כעין אתר אישי הכולל את פרטי החבר ופלטפורמה המכילה את החומר שבחר לשתף, מלל או מדיה. קיימים הבדלים רבים בין הרשתות, אולם הרעיון הבסיסי משותף לכולן, ליצור מתחם בו יכולים הגולשים לבנות מערכות יחסים וירטואליות.

את הפלטפורמות האלה יכולים לנצל גם עסקים וחברות, לשם בניית מערכות יציבות ועמידות של יחסים בין העסק לבין הגולשים שיהיו ממש חברים של העסק. כך ניתן לפתח את יחסי הציבור, לבסס את המיתוג ולהפיץ מידע מועיל ומעניין שימשוך את הגולשים לכיוון הפירמה. חברים שיכנסו לאתר החברתי של העסק, ייחשפו גם לפרסומות אותן אפשר לשתול בו. קיימת אפשרות לשלב את שם העסק בכתובת ה-URL של האתר החברתי, כך יגיעו אליו בקלות יותר גם דרך החיפוש בגוגל.

מקור מידע מצוין

פיתוח מערכת היחסים עם הלקוחות באמצעות רשת חברתית מהווה מקור בלתי אכזב למידע חשוב על הקונים הפוטנציאלים: מה שמם, מאיזה מקום בארץ הם ומה הם מעוניינים לקבל מהעסק. כמו כן ניתן ללמוד על הרגלי הרכישה שלהם ועל התנהגותם הכללית בנוגע לצריכה. נתונים אלו ועוד רבים אחרים מובילים למיקוד והפניית המשאבים של החברה בדיוק ליעד הצרכני, כשהתוצאה היא תוצאות מקסימאליות לצד חיסכון בעלויות הפרסום.

שיווק מדיד

בנוסף ניתן לעשות שימוש מושכל בפלטפורמות השונות של הרשתות החברתיות, או מציבים לרשות המשתמש כלים רבים ותוכנות המסייעות הן להפצת המסרים הייחודיים של העסק לקהלים מפולחים, כל קהל והתוכן המועיל ביותר עבורו. והן למדידת התוצאות בצורה פרטנית ביותר, כמו מספר החברים של העסק, כמות הצפיות בעמוד של העסק ובכל אחד מהמסרים ששותפו בו וכן את מי מעניינים הפרטים של העסק. לאחר שקלול התוצאות ניתן לבצע קמפיין פרסום חדש בצורה יעילה עוד יותר וכן הלאה.

והעיקר – המחיר

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשיווק הויראלי הינו שזהו האמצעי החסכוני ואף הזול ביותר להגיע ללקוחות, לשמר את הקשר איתם ולפנות אליהם בצורה הממוקדת ביותר. הסיבה העיקרית לכך היא שכל הקונספט של שיווק ברשתות חברתיות הינו חדש יחסית בעולם הפרסום ולכן קיימות חברות רבות, בעיקר הוותיקות יותר, שעדיין לא הפנימו את המעבר הזה וממילא הביקוש לשיווק ויראלי לא הגיע לשיאו, זהו הזמן להיכנס לתחום שיווק זה. קמפיין פרסום לעסק, במידה והוא רלוונטי לאינטרנט, צריך להתבצע גם ברשתות החברתיות הפופולריות בישראל ובעולם.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעריב עסקים – און ליין ועיתונות מודפסת: אפיקי פרסום יעילים של עסקים בישראל

השארת תגובה

ביטול



יעוץ עסקי חכם
נוכחות ברשת היום היא לא פחות מחובה. אם אתה לא שם, אתה לא קיים. צוות "ייעוץ עסקי חכם" מתמחה במתן יעוץ עסקי ליזמים בתחום האינטרנט. מקימים אתר אינטרנט? זקוקים לשירותי יעוץ? אנחנו נעזור לכם בכל התחומים: בחירת חברת בניית אתרים, קידום אתרים, כתיבת מאמרים, שיווק באינטרנט - פנו למומחים!
מאמרים חשובים
  • הקמת עסק באינטרנט מהבית
  • בדיקת היתכנות
  • פיתוח עסקי
  • מציאת קרנות השתלמות
  • קרנות מימון פילנתרופיות
מידע חשוב
  • אחזקה וניקיון
  • חברת ניקיון
  • כתיבת מאמרים
  • פורקס – מסחר
חיפוש באתר
תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס