smart& Better
  • יעוץ עסקי
  • אודותינו
  • הקמת עסק
    • אחסון אתרים בחינם
    • אימון עסקי
    • מימוש זכויות העובדים שלך – איך לפעול לפי החוק
    • אירועי חברה: רעיונות מדליקים לעובדים מרוצים
    • בחירת המיקום הנכון לעסק
    • גיוס עובדים – מהן השיטות המקובלות ולמי הן מתאימות?
    • הלוואות למגזר הערבי
    • הלוואת גישור לעסקים
    • הליך פירוק חברה – מה זה אומר?
    • הקמת חברה – פתיחת חברה
    • הקמת עסק באינטרנט מהבית
    • התמודדות עם חובות של העסק
    • חשבוניות לעסקים
    • מהן שירותי סליקה באינטרנט?
    • מימון להקמת עסק – ליסינג
    • ניקיון משרדים
    • צ’אט וירטואלי – נציג וירטואלי לאתרים
    • קשיים בהקמת עסק ודרכי התמודדות
    • שירותי בניית אתר סלולרי
    • בניית אתר אינטרנט לעסק
    • הוזלת דיו לעסק – איך תצליחו להוזיל בעלויות ולהוריד מחירים?
    • שירותי מוניות לעסקים
  • פיתוח עסקי
    • איתור כספים בקופות גמל
    • בדיקת היתכנות
    • תשלום זכויות עבור השמעת מוזיקה בבתי עסק
    • טלמרקטינג לעסקים
    • יעוץ ותמיכה עסקית לנשים
    • כיצד מקבלים החזרי מס לשכירים?
    • ליווי עסקי
    • מהו אימון מנהלים?
    • מציאת קרנות השתלמות
    • שפת גוף בעולם העסקים
    • תוכנית עסקית
    • חשיבות ייעוץ פנסיוני למעסיק ולעובדים
    • מיקור חוץ ומציאת פרילנסרים
  • יזמות עסקית
    • חשמל סולארי – השקעה למטרת תשואה
    • איך הופכים חלום לעסק עצמאי מצליח?
    • תמ”א 38 – הסכמת השכנים
  • קמפיין פרסום לעסק
    • פרסום ברדיו – ערוץ פרסום משתלם במיוחד
    • התאמת השיווק לעסק ולקהל הלקוחות
    • ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש
    • ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות
    • שיווק באינטרנט
    • כלל דרכי השיווק לעסקים
    • תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהם
    • ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות
    • ניהול קמפיין פרסום במקומונים
    • ניהול קמפיין פרסום בעיתונים המרכזיים
    • PPC פרסום ממומן בגוגל
    • ניהול קמפיין באינסטגרם ובפייסבוק
    • בחזרה לאופנה: תמונה GIF ככלי שיווקי
    • פרסום אורגני בחו”ל
    • גלובס – לאנשים שמבינים בכלכלה
  • גביית שיקים חוזרים
    • מהם שירותי גבייה באינטרנט?
  • גישור
    • הלוואות סטודנטים
    • הסכם ממון
    • מהו עורך דין לפירוק חברה?
  • פורקס
  • צור קשר
  • יעוץ עסקי
  • אודותינו
  • הקמת עסק
    • אחסון אתרים בחינם
    • אימון עסקי
    • מימוש זכויות העובדים שלך – איך לפעול לפי החוק
    • אירועי חברה: רעיונות מדליקים לעובדים מרוצים
    • בחירת המיקום הנכון לעסק
    • גיוס עובדים – מהן השיטות המקובלות ולמי הן מתאימות?
    • הלוואות למגזר הערבי
    • הלוואת גישור לעסקים
    • הליך פירוק חברה – מה זה אומר?
    • הקמת חברה – פתיחת חברה
    • הקמת עסק באינטרנט מהבית
    • התמודדות עם חובות של העסק
    • חשבוניות לעסקים
    • מהן שירותי סליקה באינטרנט?
    • מימון להקמת עסק – ליסינג
    • ניקיון משרדים
    • צ’אט וירטואלי – נציג וירטואלי לאתרים
    • קשיים בהקמת עסק ודרכי התמודדות
    • שירותי בניית אתר סלולרי
    • בניית אתר אינטרנט לעסק
    • הוזלת דיו לעסק – איך תצליחו להוזיל בעלויות ולהוריד מחירים?
    • שירותי מוניות לעסקים
  • פיתוח עסקי
    • איתור כספים בקופות גמל
    • בדיקת היתכנות
    • תשלום זכויות עבור השמעת מוזיקה בבתי עסק
    • טלמרקטינג לעסקים
    • יעוץ ותמיכה עסקית לנשים
    • כיצד מקבלים החזרי מס לשכירים?
    • ליווי עסקי
    • מהו אימון מנהלים?
    • מציאת קרנות השתלמות
    • שפת גוף בעולם העסקים
    • תוכנית עסקית
    • חשיבות ייעוץ פנסיוני למעסיק ולעובדים
    • מיקור חוץ ומציאת פרילנסרים
  • יזמות עסקית
    • חשמל סולארי – השקעה למטרת תשואה
    • איך הופכים חלום לעסק עצמאי מצליח?
    • תמ”א 38 – הסכמת השכנים
  • קמפיין פרסום לעסק
    • פרסום ברדיו – ערוץ פרסום משתלם במיוחד
    • התאמת השיווק לעסק ולקהל הלקוחות
    • ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש
    • ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות
    • שיווק באינטרנט
    • כלל דרכי השיווק לעסקים
    • תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהם
    • ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות
    • ניהול קמפיין פרסום במקומונים
    • ניהול קמפיין פרסום בעיתונים המרכזיים
    • PPC פרסום ממומן בגוגל
    • ניהול קמפיין באינסטגרם ובפייסבוק
    • בחזרה לאופנה: תמונה GIF ככלי שיווקי
    • פרסום אורגני בחו”ל
    • גלובס – לאנשים שמבינים בכלכלה
  • גביית שיקים חוזרים
    • מהם שירותי גבייה באינטרנט?
  • גישור
    • הלוואות סטודנטים
    • הסכם ממון
    • מהו עורך דין לפירוק חברה?
  • פורקס
  • צור קשר

קמפיין פרסום לעסק

בכל עסק מכל סוג ומכל גודל קיימת הקצבה של חלק מהמימון לפרסום, אפילו עסק מבוסס, מצליח ומוכר. כיון שפרסום אינו רק מאמץ למשוך את עיני הלקוחות, אלא זהו החלון של העסק לעולם החיצון, דרכו ניתנת האפשרות ללקוחות לראות את מה שהוא מציע. ניהול קמפיין פרסום לעסק, אפוא, הוא פעילות חשובה ביותר עבור כל עסק בכל גודל.

בתוך עוגת תקציב הפרסום כלולים דברים רבים וגם כאלה שלא תמיד נראים כפרסומת. מכולת קטנה אשר מפרטת את מחירי המוצרים על המדפים, עושה אקט פרסומי, כך שגם מדבקות  המחיר כלולות בתקציב הפרסום. וכן להיפך, מנהל רשת גדולה צריך לכלול בעוגת הפרסום מלבד הפרסומות עצמן, גם את כל התשלומים השונים לאנשי הצוות שעבדו מסביב להפקת מסע הפרסום, אפילו המנקה.

לאחר הקמת עסק חדש הגדרת מסע הפרסום בצורה מדויקת של יעדים ומטרות לצד השכר והעלויות של כל הנוגעים בדבר, ימקסמו את התועלת שניתן להפיק מכל שלב, וכמידת התועלת כך מידת החיסכון. את קמפיין הפרסום הראשון של העסק נוכל להכניס לתוך תכנית עסקית.

לפיכך חשוב למנהל העבודה הכללי, זה שמחליט ומזמין את קמפיין הפרסום, לדעת היטב את מהלך הדברים וכך להגיע להתאמה מרבית בין העלויות לבין התוצאות. כמו כן, במקרה של ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש, ישנם דברים שנוכל לעשות בעצמנו על מנת לחסוך בהוצאות, ולחליפין ישנן פעולות שמוטב להפנות או להעביר ליועץ חיצוני או איש מקצוע בתחום.

הגדרת מטרות בניהול הקמפיין הפרסומי

המטרה הכללית של כל קמפיין פרסום היא, לנצל מצב או נתון מסוים לטובת רווחי העסק. אך יש לסמן את היעד באופן פרטני יותר, האם מדובר בחשיפה של מוצר חדש, חסימת המתחרים, חיסול של סחורה ישנה או ניסיון להעיר את השוק ועוד. ניסוח מדויק של המטרה יסייע להנהלה לפני השקת הקמפיין להבין מה בכוונתה להשיג ואף לאחר הקמפיין בבחינת המטרות, האם הושגו ועד כמה.

הגדרה מדויקת של היעדים לפני הקמפיין תועיל בהנחיית האחראי על השיווק או חברת הקופירייטינג באופן ממוקד וממילא חסכני. כמו כן הדבר יסייע לשימוש במונחים המובנים לציבור הצרכנים. כאשר המקור אינו ברור די הצורך, גם המעבר והתרגום לשפתו של הצרכן עלול להיות שונה ולו במקצת מן המסר אותו ביקש המפרסם להעביר.

כיצד לבחון קמפיין פרסומי

את הצלחת הקמפיין לאחר השקתו מקובל לבחון על פי שני פרמטרים עיקריים: זיכרון ואמפטיה.

הישארות בזיכרון הציבורי

בשלב של מדד הזיכרון יש לערוך תשאול כוללני באמצעות סקר וכדומה אשר ישמש כמדגם. רצוי להתחיל בשאלה כללית, כגון אלו פרסומות מהחודש שעבר שרדו בזיכרונו של הנשאל. לאחר מכן יש להתמקד מעט יותר בשאלה בנוגע לענף המסוים שבו מתמחה העסק לדוגמא – “תוכל להזכיר תשדיר פרסומי לענף הביגוד? במידה וכן – האם תזכור מהי החברה שפרסמה?”.

תשובות חיוביות יכולות להוביל לשאלון מפורט יותר כמו: “אולי את/ה זוכר את הסלבריטאי שהופיע בפרסומת של קסטרו ולבש את המכנס הפוך?”, כאשר המטרה בשאלון כזה היא להשיג דרגת שימור זיכרון מקסימאלית.

הזדהות הציבור עם הפרסומות

המדד השני הוא האמפטיה, זהו מהלך תסקירי אשר נועד לבחון בקרב הנשאלים מהי הפרסומת האהודה עליהם ביותר מתוך הפרסומות שנשארו בזכרונם. נקודת המוצא של פרמטר זה הינה שיחסם האוהד של הצרכנים כלפי הפרסומת מאפשר למסר הטמון בה להיטמע בליבם בצורה מועדפת. יש להציב לנשאלים רשימת ציונים לגבי הפרסומת, כך שככל שהציון יהיה טוב יותר אפשר להגדיר את הפרסומת כמעוררת הזדהות גבוהה יותר.

תחרויות פרסום

את השני המדדים ניתן להעביר למישור בחינה מקצועי עוד יותר על ידי השתתפות בתחרות פרסומות, אלו מתקיימות בארץ ובחו”ל. מלבד הערך הבסיסי שבו נעשית בחינה ברמה גבוהה על פי המדדים להצלחת הקמפיין, הרי שקיים ערך מוסף חשוב מאוד והוא, פרסום נוסף אשר נעשה כבדרך אגב באמצעות עם ההשתתפות וקבלת הבמה בתחרות עצמה.

השארת תגובה

ביטול



יעוץ עסקי חכם
נוכחות ברשת היום היא לא פחות מחובה. אם אתה לא שם, אתה לא קיים. צוות "ייעוץ עסקי חכם" מתמחה במתן יעוץ עסקי ליזמים בתחום האינטרנט. מקימים אתר אינטרנט? זקוקים לשירותי יעוץ? אנחנו נעזור לכם בכל התחומים: בחירת חברת בניית אתרים, קידום אתרים, כתיבת מאמרים, שיווק באינטרנט - פנו למומחים!
מאמרים חשובים
  • הקמת עסק באינטרנט מהבית
  • בדיקת היתכנות
  • פיתוח עסקי
  • מציאת קרנות השתלמות
  • קרנות מימון פילנתרופיות
מידע חשוב
  • אחזקה וניקיון
  • חברת ניקיון
  • כתיבת מאמרים
  • פורקס – מסחר
חיפוש באתר
תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן | המידע באתר אינו מהווה או מחליף ייעוץ משפטי
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס