ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

מנועי החיפוש באינטרנט נחשבים לכלי מרכזי בשיווק העסק דרך האתר שלו, בכדי להשתמש בו כראוי יש לבצע תהליך של קידום אתרים. המילה החשובה ביותר בתחום היא "מיקום", אם האתר ממוקם בתחילת תוצאות החיפוש יש לו סיכוי, אחרת הוא לא יזכה לחשיפה. מאמר זה יסביר כיצד מתבצע ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש. היבטים נוספים של ניהול קמפיין פרסום לעסק יידונו במאמרים הבאים אשר יעסקו ברשתות חברתיות ובפרסום לא-מקוון.

שלבי הקידום לאתר

בתהליך של קידום אתרים קיימים כמה שלבים, חלקם מוטמעים כחלק ממבנה האתר וחלקם מתבצעים לאחר שהאתר עלה לאוויר. לכן יש לפנות לחברות מקצועיות המתמחות בקידום אתרים כבר בשלב בניית האתר ולא רק לאחר שהוקם. אמנם ניתן להתחיל להיעזר בחברת קידום גם עבור אתר קיים, רק שהתהליך יהיה מורכב יותר וממילא יקר בהתאם.

בין כך ובין כך חשוב להבין מה כלול בקידום אתרים במנועי החיפוש, כדי לא לפעול בכיוונים מיותרים ולא מועילים.

קראו גם על ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות.

מילות מפתח

השלב הראשון של קידום מקצועי הוא בתחום של מילות המפתח. מנועי החיפוש מאתרים את המילים השייכות לנושא שעליו התבצע החיפוש, ויקדמו את האתרים בהם יופיעו יותר ביטויים רלוונטיים, הן בכמות והן באיכות. לכן תפקידן של חברות הקידום הוא לבצע מחקר מקיף ומעמיק על מילות המפתח הפופולאריות ביותר לשימוש בתחום המבוקש, לשלב אותן בתוכן האתר וכך לפתות את מנועי החיפוש להציב אותו בין התוצאות הראשונות.

השלב השני בקידום אתרים נגזר מתוך השלב הראשון, וזהו מחקר שוק. על חברת הקידום לאתר את מתחריו של העסק והאתר הנידון, לבדוק מי איזה מהם הצליחו להגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש ולברר באלו מילות מפתח הם משתמשים, על מנת לשלב את החידושים שנמצאו בתוך האתר שעומד לקידום.

את מילות המפתח שהוגדרו צריכה חברת הקידום להטמיע בכותרות, תגיות וכן בטקסט המוסתר שבאתר. במקביל עליה לכתוב ולערוך תוכן איכותי המבוסס על מילות המפתח, המנועים מותאמים לזהות גם איכות. תוכן מיושן יאבד את מקומו בתוצאות החיפוש, לכן חברת הקידום נדרשת להעלות לאתר מידי פעם תוכן חדש בכדי שיציג מופע דינאמי ועדכני.

אופטימיזציה

שני השלבים הראשונים יכולים להתבצע גם על ידי מי שאינו מצוי בנבכי התכנות, אולם השלב השלישי מצריך התערבות יסודית יותר. בשלב זה יש לבצע אופטימיזציה מרבית של הקוד של האתר באופן שיתאים לסטנדרטים העדכניים במנועי חיפוש הגדולים, כדי שימצאו אותו בקלות. בנוסף יש להתאים את האתר לדפדפנים המצויים בשוק, שכן אתר שיתאים רק לדפדפן של מיקרוסופט יאבד כ- 20% מהמשתמשים שגולשים דרך פיירפוקס ועוד.

פרסום

לאחר שהאתר התבסס לכשעצמו, מגיע השלב הרביעי בו יש לבצע קידום דרך גורמים חיצוניים. ראשית יש לרשום את האתר בפורטלים הנוגעים בתחום שבו הוא עוסק, וכן באינדקסים השונים המובנים במנועי חיפוש, זהו החלק הקל. שנית יש להביא לכך שקישורים לאתר יתפרסמו בתוך אתרים אחרים, זהו החלק הקשה יותר. הדרכים להשגת מטרה זו הן שתיים:

איתור של אתרי תוכן שיוצרים הגולשים, כגון בלוגים, טוקבקים פורומים ועוד. החדרת קישורים לאתר בתוך אתרי התוכן וכן פרסום יזום דרך האחראים על אותם אתרים.

הדרך השניה יקרה יותר והיא לממן קישורים ופרסומות שיובילו לאתר. ניתן להוזיל את העלות של המהלך על ידי "דילים" בין האתר המקודם לבין אתרים אחרים, בתמורה לפרסום קישורי האתר בתוך האתרים האחרים, יופיעו באתר הקישורים שהם ירצו לקדם. ההשקעה בקניית שטח פרסום באתרי אינטרנט או בשירות Google AdSense צריכה להילקח בחשבון כבר בשלבים הראשונים של הקמת עסק: כתיבת תכנית עסקית והמחשבה על התקציב וניהול תזרים מזומנים. במידה ונעשה זאת נכון, הכסף שנבחר להשקיע בפרסום מקוון לעסק יחזיר את עצמו בתנועה קבועה ואיכותית לאתר האינטרנט של החברה.

תוכן

כל אתר צריך תוכן כאשר קיימים מספר סוגי תוכן – תוכן טקסטואלי- כלומר מאמרים, תוכן גראפי – תמונות ווידאו, יכולים להיות אלמנטים נוספים כמו תרשימים, מצגות, פלאש ועוד. לכל אתר מתאים סוג שונה של תוכן בהתאם למה שהגולשים מחפשים ומצפים לקבל אולם אי אפשר להתעלם מהתוכן הכי חשוב – מאמרים וטקסטים. אתם צריכים תוכן איכותי ונכון. אנחנו ממליצים להיעזר בחברות המתמחות בנושאים אלו: כתיבת תוכן, כתיבת מאמרים או הפקת סרטי וידאו לאתר.

עדכניות

לאחר שהושלמו שלבי הקידום אי אפשר עדיין לנוח, הטכנולוגיה לא נחה לרגע ומנועי החיפוש עוברים שינויים באופן תמידי, חשוב להתעדכן בחידושים המתרחשים בתחום ולהטמיע אותם מיד בתוך הקוד של האתר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן