שיווק באינטרנט

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

עבור הגולשים, האינטרנט הוא מקום לחפש בו מידע על נושאים המעניינים אותם, לשוטט ולגלות דברים חדשים, להתעדכן בחדשות מתחומים שונים ואפילו מקום לפעילות חברתית, כמו למשל בפורומים, קהילות ורשתות חברתיות. מכיוון שקהל כה רחב של אנשים נמצאים באינטרנט ומושפעים ממנו רבות, הוא הפך עם הזמן לכלי שיווקי עבור בעלי עסקים. השיווק, שבעבר נעשה בעיקר באמצעות פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים או על גבי פלאיירים, איננו מוגבל עוד למדיות הללו בלבד. שיטות השיווק הללו ממשיכות להתקיים לצד השיווק באינטרנט, שהוא עולם שלם של אפשרויות פרסום, חשיפה והפצת מסרים, לעיתים אף ללא תשלום.

שיווק באינטרנט כולל את כל הפעילות השיווקית שנעשית ברשת האינטרנט, מפרסום גלוי של באנרים באתרי תוכן שונים ועד הפצת מסרים שיווקיים גלויים פחות באתרי שיתוף תכני גולשים או ברשתות החברתיות. החברות הגדולות, אלה שיש להן תקציבי פרסום גדולים, מעסיקות פעמים רבות אנשי שיווק בעלי מומחיות בתחום האינטרנט. מומחים אלה מכירים היטב את האפשרויות שמעניק האינטרנט לבעלי עסקים, והם מנהלים עבור אותן חברות קמפיינים שלמים לשיווק באינטרנט. קמפיין פרסום לעסק ברשת האינטרנט עשוי להכיל שילוב של אחת או יותר משיטות השיווק הבאות:

  • בניית אתר אינטרנט  – יש הטוענים כי אתר אינטרנט הוא הכרח שיווקי בשביל כל עסק, כיוון שגולשים רבים מחפשים נותני שירותים באמצעות האינטרנט, ולכן חשוב שתהיה לעסק נוכחות חזקה ברשת. אתר אינטרנט עצמאי הוא המקום הטוב ביותר לספק בו מידע אודות החברה ושירותיה, לתת ערך מוסף לגולשים ולאפשר להם ליצור קשר עם בעלי העסק ולהפוך ללקוחות שלו. בניית אתר שיווקי כוללת עיצוב אתרים מושך, כתיבת תוכן שיווקי איכותי המוביל את הגולשים לפעולה, ועוד.
  • בניית דפי נחיתה שיווקיים – דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט שאליו מגיעים הגולשים שלוחצים על מודעה כגון באנר או מודעת טקסט בגוגל. במקרים רבים, בונים דף נחיתה עצמאי המיועד באופן מיוחד לליווי קמפיין פרסומי כלשהו. מטרתו של עמוד הנחיתה לתת מידע תמציתי על המוצר או השירות המוצע ללקוחות ולגרום להם להשאיר פרטים או להתקשר כדי לרכוש את המוצר.
  • פרסום באנרים או פופ-אפים – אלו הן מודעות מעוצבות בדרך כלל, המתפרסמות בתשלום באתרים שונים באינטרנט המציעים שטחי פרסום. לחיצה על באנר או פופ-אפ מעבירה את הגולש אל דף נחיתה העוסק במוצר שאותו מפרסם הקמפיין.
  • פרסום ממומן בגוגל – ניהול קמפיין פרסום במנוע חיפוש מאפשר למפרסמים ליצור מודעות טקסט או מודעות תמונה שיופיעו לצד תוצאות החיפוש או ברשת המדיה ויוצגו לגולשים על פי הרלוונטיות שלהן למילות החיפוש שהוקלדו. פרסום זה נחשב לחסכוני וממוקד יותר משיטות פרסום אחרות, כיוון שהוא מכוון אל קהל יעד שממילא מחפש אתרים באותו נושא.
  • שיווק גרילה – הכוונה היא להפצת מסרים ברשת במטרה ליצור מודעות או למתג מוצר כלשהו או חברה מסוימת. שיווק גרילה נעשה למשל באמצעות פרסום הודעות בחינם בפורומים, טוקבקים או רשתות חברתיות.
  • שיווק בפייסבוק – בעלי עסקים רבים בוחרים לרתום את יתרונות האינטרנט בימינו ולנהל קמפיין פרסום ברשתות חברתיות, ופותחים דף עסקי בפייסבוק ובאמצעות פרסום חינמי של סטטוסים, תמונות, אירועים ועוד, מנסים להשיג כמה שיותר אוהדים לעמוד, אשר יקבלו באופן קבוע את המסרים השיווקיים המתפרסמים בעמוד. בחלק מן המקרים מתלווה לכך גם קמפיין ממומן בפייסבוק.
  • קידום אתרים – מכיוון שגולשים רבים מתחילים את הגלישה באינטרנט באמצעות חיפוש בגוגל, קידום אתרים בתוצאות האורגניות בגוגל עשוי להביא תנועה משמעותיות לאתר. מסיבה זו, עסקים רבים משקיעים בקידום אורגני בגוגל כאחת משיטות השיווק העיקריות.
  • הפצת סרטונים ויראליים – הקלטה, עריכה והעלאת סרטונים איכותיים לרשת ובעיקר לאתר יו-טיוב נחשבים למילה האחרונה בשיווק באינטרנט, כיוון שגולשים רבים מגיעים ליו-טיוב, צופים בסרטונים וגם אוהבים להפיץ אותם בין חבריהם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן