ייעוץ וליווי של רואה חשבון – לעסק שלך

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

עסק איננו יכול להתנהל מעצמו. עסק גם איננו יכול להתנהל באופן אוטומטי. כדי שעסקים יצליחו באמת, צריך לנהל אותם באופן נכון, אפקטיבי ודינאמי. על מנת להפוך את העסק לטוב יותר, נכון יותר ומוצלח יותר, יש להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, בראש ובראשונה ברואה חשבון. זה יוכל לקחת את ההתנהלות העסקית לגבהים חדשים.

ליווי בצעדים הראשונים

מתי כדאי לפנות לרואה החשבון? ללא ספק, כבר כאשר חולמים לפתוח עסק או להקים מיזם עסקי כלשהו, מומלץ לקבל יעוץ וליווי ראשוני. במה הדברים אמורים? קודם כל, רואה החשבון יכול לסייע בהיבטים טכניים כגון – איזו הגדרה עסקית כדאי לתת לעסק. האם כדאי לפעול במסגרת חברה בע"מ? האם עוסק מורשה יהיה עדיף? מתי יש משמעות דווקא לעוסק פטור.

רואה חשבון יכול לסייע גם בהקמת עסקים המוגדרים כעמותות או מלכ"רים, ייסוד שותפויות וכיוצא באלה. יש לציין שליווי של רואה החשבון יהיה הכרחי גם כאשר מחליטים לבצע שינוי באופי העסק – למשל אם עובדים כיום עצמאית, ללא עובדים, ורוצים להתרחב ולהעסיק עובדים שכירים. בנוסף, רואה החשבון יטפל בסידורים מול מס הכנסה, ביטוח לאומי. רואה החשבון יוכל להסדיר את פתיחת התיקים, תיקי ניכויים, כפי שדורש החוק וכפי שדורש הסדר הטוב.

תוכנית עסקית וטיפול בדוחות

ככל שהעסק הינו מורכב וגדול יותר, כך רמת הסיכון שבניהול ללא ייעוץ עסקי הולכת וגדלה. כבר לעסקים בשלביהם הראשונים חשוב מאוד להגדיר תוכנית עסקית מסודרת וגם בכך – רואה החשבון יכול לעזור. ובמה עוד יוכל לטפל יועץ עסקי זה? גם בטיפול בהיבטים השוטפים שבניהול העסק מבחינה חשבונאית.

משרדים לראיית חשבון מטפלים בכל הרישומים השוטפים או עורכים ביקורת אחר רישומי החשבונאות הנערכים בספרי העסק על ידי מנהלי חשבונות. רואי חשבון יכולים לפקח או להכין את כל הדוחות העסקיים שנדרשים אליהם – הן עבור גורמים בתוך העסק והן עבור גורמי חוץ. בעלי עניין, מנהלים, בנקים, ספקים, רשויות המס – לכל אלה יש צורך לעיין מפעם לפעם בדוחות עסקיים. אילו דוחות יכול לערוך רואה חשבון המלווה את העסק? למשל דוחות כספיים מבוקרים. דוחות שעוסקים בתזרים המזומנים. דוחות שנתיים לרבות ביאורים. יש גם דוחות שבודקים כיצד העסק מתנהל, מתוך שאיפה לבדוק איך נעשה שימוש במשאבים, מה ניתן לשנות, לתקן, לייעל.

ייצוג מול הרשויות

ייעוץ וליווי של רואי חשבון מקצועי ומנוסה בא לידי ביטוי גם בייצוג מול רשויות שונות. כל עסק המתנהל בצורה מסודרת וכל עסק שלא רוצה להסתבך עם גופים כמו מע"מ (מס ערך מוסף), מס הכנסה ואחרים, צריך לעמוד עימם בקשר שוטף או על פי דרישה. כאשר רואה החשבון מטפל בכך, אפשר בהחלט לישון בשקט. כך, ניתן להיות רגועים שכל המקדמות משולמות בזמן. כך, ניתן להיות רגועים מכך שלא צוברים חובות, קנסות. כך, נמנעים מחקירות לא נעימות ברשות המיסים או מסנקציות נוספות.

ומה עוד יוכל רואה החשבון לעשות לטובת העסק? יש עוד היבטים רבים של ליווי ויעוץ מקצועי. למשל, סיוע לעסקים בקשיים – לתהליכי הבראה וקידום. ישנם צעדים בהם יכולים לנקוט בכדי להיערך נכון לקראת שינויים בענף, שינויים רגולטוריים, משפטיים ואחרים. ליווי מקצועי יכול לכלול ביקורת פיננסית או ביקורת פנימית לצורך איתור ליקויים מבעוד מועד ותיקונם. גם מבחינת אשראי, הנפקות או גיוסי הון חשוב להיעזר ברואה חשבון בכיר. כמו כן, אנשי המקצוע יכולים להקל על משא ומתן עם ספקי אשראי וגורמי מימון כאשר יש צורך בפתרונות בסכומים ניכרים וליווי נדרש כאשר יש צורך להכין תשקיף להנפקה של מניות או אגרות חוב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן