בניית אתר אינטרנט לעסק

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

שני עשורים בלבד עברו מהיום שבו נפתח האינטרנט לציבור הרחב וכבר אי אפשר להיזכר מה עשו בלעדיו, ה"מִרְשֶתֶת" (אינטרנט בעברית) החדירה את קוריה לכל פינה בחיים. עד מהרה זוהה הפוטנציאל העסקי הגלום באינטרנט וכיום כמעט ואין עסק שאינו מעורב בצורה זו או אחרת בגלישה על גלי הרשת.

המופע הבסיסי והמרכזי של עסקים ברשת הוא אתרים לעסקים, אלו נותנים את החשיפה היסודית באינטרנט ונחשבים כחלק הכרחי ממבנה העסק. בניית אתר לעסק מאפשרת גם כן שיווק ישיר דרך האינטרנט, עסקים רבים מוסיפים באתר שלהם אופציה לבצע רכישות או לפחות הזמנות מוצרים באמצעות האתר.

בניית אתר עסקי, מה חשוב לדעת?

עולם האינטרנט מורכב משני מישורים מרכזיים, פנימי וחיצוני, הפנימי הוא החלק הנסתר של התכנות על שפותיו השונות, אותו נשאיר למומחים בו. המישור החיצוני הוא החלק הגלוי לכולם, הייצוגי, אשר אינו שונה מהותית משאר צורות המדיה כמו טלוויזיה, עיתונים וכדומה, אך חשוב לדעת מהם האפיונים הייחודיים לחשיפה באינטרנט בכדי להפיק מהם את המירב. כחלק מהצעדים בהקמת עסק חדש, חשוב לקחת בחשבון את השימושים והיתרונות הברורים שיש לאתר עסקי.

מהותה של חשיפה דרך חיפוש

הגישה העיקרית לאתרי העסקים השונים מתבצעת דרך חיפוש בגוגל, יאהו ושאר מנועי החיפוש, הדבר מחייב להתאים את האתר לעולם החיפוש.

ראשית מבחינת התוכן, כאשר אדם מחפש מידע או אפשרות רכישה בתחום מסוים, הוא לא דומה למי שיושב על הספה ונחשף לאותו מידע דרך הטלוויזיה או העיתון בשעות הפנאי שלו. המחפש בא לעבוד ולהגיע למטרה שהציב, והוא נחוש לעשות זאת ביעילות ובמהירות, מצב כזה אינו משופע בסבלנות.

לכן מקובל להגדיר את הזמן שבו צריך לתפוס את עינו של המחפש בכ- 3 שניות, זהו משך הזמן הקריטי ביותר להצלחת האתר. משום כך כשמעצבים את האתר חשוב שהמסר הראשוני יהיה מהיר, קליט ומושך. הכבדה במלל ארוך, או בתצוגה ויזואלית מבוססת פלאש הדורש זמן טעינה, יהפכו את האתר לבלתי רלוונטי עבור המחפש המצוי. עדיף להציב בדף הבית כמה משפטים קולעים ותמונות מושכות שיעבירו את המסר בצורה החדה והמהירה ביותר.

מיקום טוב בתוצאות החיפוש

שנית, צריך לדעת כי מנועי החיפוש מציגים בדרך כלל מספר עצום של תוצאות הפרוסות על עמודים רבים, באופן שבלתי אפשרי להגיע לכולן. המחפש ברשת מתמקד בעיקר בתוצאות הראשונות, ולכל היותר מגיע לעמוד השלישי ברשימה. בשל כך קיימת תחרות גדולה בין ענקיות החיפוש על הצגת התוצאות האופטימאליות לטובת המחפש בעמודים הראשונים, כדי שהוא ישתמש במנוע שלהן ולא של המתחרות. לשם כך עמלים מתכנתי החיפוש על בניית קריטריונים לזיהוי אתרים איכותיים, מצד התוכן ומצד התוכנה.

מטרתו של העסק היא להתאים את עצמו לקריטריונים של מנועי החיפוש וכך להימנות על התוצאות הראשונות.

השגת יתרון במיקום בראש הרשימה הינו תהליך המורכב מכמה גורמים, הן מהבחינה הטכנית והן מהבחינה השיווקית. קיימות חברות רבות שעיקר התמחותן הוא בקידום אתרים והתחרות ביניהן רבה, אולם כבר בשלבי בניית האתר חשוב ואף הכרחי להתאים אותו לאופטימיזציה בעולם החיפוש. רצוי להיפגש עם כמה חברות העוסקות בתחום, לא רק לשם בחירת החברה הטובה ביותר, כי אם גם על מנת לדעת, מתוך הצלבת המידע בין הצעות המחיר, מהם הקריטריונים העדכניים אותם צריך לדרוש מבוני האתר, המתכנתים והמעצבים.

לא רק חיפוש

בנוסף למידת החדשנות של האתר, צריך להגדיר מהן מטרותיו וכיצד ניתן להשיג אותן דרך האינטרנט. האם מדובר רק בפרסום הדורש שירות קופירייטינג בלבד, או גם בשיווק ישיר הדורש בניית מערכת מתאימה של אפשרויות רכישה באתר.

אנו ממליצים לפנות לייעוץ עסקי לפני שמקימים אתר אינטרנט לעסק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן