Site icon smart& Better

השכרת רכב לעסקים

השכרת רכב לעסקים היא דבר מאד נפוץ היום. כמעט כל עסק או חברה שמכבדים את עצמם, בוחרים להשכיר רכבים עבור העובדים שלהם מחברות השכרת רכב. השכרת רכב לעסקים היא פתרון מצוין לכל עסק או חברה שמעוניינים להעניק רכב לעובדיהם, או רואים בכך צורך חיוני. השכרה לטווח ארוך מבוצעת מאחת מחברות הליסינג, כאשר העובדים משתמשים ברכב לצרכי עבודה וצרכים פרטיים במחיר סמלי או ללא עלות כלל (למעט שווי הרכב לצרכי מס לפי החוק).

העסק מכסה את הוצאות הדלק והתחזוקה של הרכב, ואילו העובד משתתף בסכום מסוים מההוצאה, ומקבל רכב במצב מצוין ללא צורך בקנייה והתחייבות. חברות נוהגות לעשות זאת על מנת לצ'פר את עובדיהן ולעורר בהם מוטיבציה להמשיך לעבוד בחברה.

השוואת מחירי השכרת רכב לעסקים- כאן

השכרת רכב לעסקים: מה חשוב לדעת

בתחום של השכרת רכב לעסקים, קיימים הבדלים במחירים לפי הגודל והיוקרה של הרכב. עם זאת, רכב מפואר פחות ויפה פחות ברוב המקרים גם נמצא פחות בשימוש, ולכן הוא במצב שמור יותר וברוב המקרים גם עשה פחות קילומטרז'. חברות השכרת רכב מתחייבות לספק לעסק שלך רכבים מובחרים, ביטוח, טיפול שוטף ותחזוקה של צי הרכבים של העסק על ידי מומחים בתחום. לפי הנוהג של חברות השכרת רכב, אחת לכמה שנים ניתן לשדרג את הרכב, ולקבל רכב חדש וטוב יותר. השכרת רכב לעסקים עדיפה בצורה ניכרת על פני קנייה של רכבים, והרבה יותר משתלמת עבור החברה או העסק.

מימון להקמת עסק בעזרת ליסינג

 

אילו קריטריונים הם החשובים ביותר בעת השכרת רכב לעסקים?

 

השכרת רכב לעסקים: סוגי רכבים

 

Exit mobile version