ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

שלטי חוצות שעליהם פרסומות ענק של חברות ומותגים יוצרים אפקט פרסומי מהותי כמעט בכל מקרה, כמובן שלאפיק זה יש חסרונות לצד היתרונות אך פשוט אי אפשר להתעלם משלט ענק שמופיע לצד הכביש תוך כדי נהיגה או ברחוב כאשר נמצאים בו. ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות הוא אפיק פרסומי נפוץ שמתקיים לצד פרסום בעיתונות מרכזית ובמקומונים ולצד קמפיינים בטלוויזיה וברדיו עבור חברות גדולות.

ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות מקושר לרוב לשלטי ענק המוצבים לצד כבישים אך ניתן להכליל בקטגוריה זו גם שלטי חוצות קטנים ברחובות, שלטי חוצות המוצבים על גבי תחנות אוטובוס או מתקנים עירוניים רלבנטיים וכן הלאה. למרות שאין ספק כלל כי האפקט החזק ביותר של ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות מושג באמצעות אותם שלטי ענק.

שבירת מוסכמות בפרסום שלטי חוצות

בשנים האחרונות ניתן בהחלט לראות מגמה של שבירת מוסכמות בתחום של ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות. אם בעבר השלטים הגדולים היו שלטים ייעודיים לצד כבישים ועל בניינים או בשטחי ערים, כיום ניתן לראות שלטי חוצות שמעוצבים במיוחד לצורך קמפיין מסוים ומוצבים על אתרים פחות שגרתיים. דוגמאות לכך הן שלטי חוצות שעוצבו על גבי מתקנים קיימים כגון גדרות הפרדה, גשרים עירוניים ושאר מתקנים או חפצים גדולים ליצירת אפקט מרשים ושיווקי יותר.

אם כך, ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות מאפשר כיום הרבה יותר אפשרויות ודרכים למשוך את תשומת הלב של הציבור מאשר רק הצבת שלט גדול עם פרסומת של טקסט ותמונה. לצידי הדרכים ניתן לראות שלטים רבים המעוצבים בצורת המותג אותו הם מפרסמים, שלטים שבהם האלמנטים הויזואליים חורגים מגבולות השלט למראה משעשע ומסקרן וכן הלאה.

עלויות של פרסום על שלטי חוצות

העלויות של קמפיין פרסום לעסק בקנה מידה גדול שכזה הן גבוהות יחסית ולכן רואים על גבי אלו רק חברות וארגונים גדולים מהמשק הישראלי, למשל הצבת עשרות שלטים לאורך נתיבי איילון לכמה שבועות או שלטים ענקיים הנמתחים מבניינים לצד דרך ראשית עשויות להגיע לעלויות של מיליוני שקלים. על פי רוב מדובר על עלויות פרסום על שלטי חוצות שנעות סביב עשרות אלפי שקלים לקמפיין ממוקד אזור מסוים, עם שלטים פשוטים ולתקופה קצרה יחסית ועד מעל מיליון ש"ח לקמפיינים מעוצבים ומושקעים במיוחד, לתקופה ארוכה יחסית ועל גבי כבישים או אתרים מרכזיים.

כמו בכל מדיה של פרסום, גם לגבי ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות העלות נגזרת מהיקפי החשיפה, הביקוש למקום, רמת ההשקעה הקריאטיבית בקמפיין וכן הלאה. ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות מתחיל בשלבי העיצוב ובניית הקונספט ומסתיים בקשר עם חברה מתמחה בתחום והצבת השלטים בפועל על ידי אנשי מקצוע.

יתרונות של פרסום על שלטי חוצות

לא סתם הגופים הגדולים במשק בוחרים באפשרות של ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות לצד אפיקים אחרים, מדובר על אפשרות ריאלית עבור עסקים רבים ולאו דווקא בגדלים כה גדולים כי ניתן ליצור קמפיין מקומי או זול יותר. חלק מהיתרונות של קמפיין שלטי חוצות הם:

  • חשיפה גדולה מאוד – כל מי שעובר בסביבת השלט רואה אותו ולא יכול להתעלם מהמסר השיווקי.
  • מיתוג טוב של העסק המפרסם – ככל שהמקום והעיצוב איכותיים יותר כך המיתוג משמעותי יותר.
  • יכולת ליצור פרסום חדשני שיוצר תפישה חיובית על החברה.

חסרונות של פרסום שלטי חוצות

  • ניהול קמפיין פרסום בשלטי חוצות הוא אפיק פרסום יחסית יקר לחברות קטנות.
  • קיים קושי למדוד ולהעריך את הצלחת הקמפיין מבחינת המרה של לקוחות, כמות חשיפות בפועל, ערך מיתוגי וכן הלאה.
  • שלטי חוצות על כבישים סובלים לעיתים מתדמית שלילית כמעודדי תאונות דרכים.

עוד על פרסום העסק:

ניהול קמפיין פרסום ברשתות חברתיות

ניהול קמפיין פרסום במקומונים

ניהול קמפיין פרסום במנועי חיפוש

בניית אתר אינטרנט לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן