פתרונות סליקה חדשניים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

סליקה היא אחת הפעולות ההכרחיות בכל עסק, בין אם כזה הפועל במרחב הפיזי (חנות) ובין אם מקוון. מדובר במערךפתרונות סליקה חדשניים שתכליתו קבלת תשלום מהלקוחות עבור מוצר או שירות ספציפיים, כאשר כיום הדרישה היא לממשק נוח, יעיל, פשוט ומעל הכול בטוח. תחום הסליקה נמצא בהתקדמות אדירה בשנים האחרונות, כאשר מדי שנה ושנה אנחנו שומעים על חידושים ופיתוחים אשר משנים בחלקם את חוקי המשחק בתחום. בכתבה הבאה ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן, בזכות הצגת כמה מהפתרונות המעניינים ביותר של התקופה הנוכחית.

סליקה בכל זמן ומכל מקום

פעם, סליקה הייתה נעשית באמצעות מסוף מסורבל וכבד, שהיה מוצב כלאחר כבוד מפוקפק בבית העסק ותופס בו כל חלקה פנויה. המכשור הזה עדיין קיים, כמובן, אבל הוא איבד הרבה מהפופולריות שלו לטובת פתרונות אלגנטיים הרבה יותר. כיום תמצאו מערכות ומסופי סליקה מעוצבים היטב ובעלי גודל מצומצם, עם מסך מגע ושאר הפונקציות שמחברות אותם לעידן החכם הנוכחי, אנחנו כמובן מדברים על שירותי סליקה באינטרנט. דגש חשוב אחר הוא על ניידות, כאשר מערכת הסליקה המודרנית ממש לא חייבת להיות מקובעת למקום אחד.

בשנים האחרונות, עלה הביקוש למסופי סליקה שמאפשרים לקחת את הסליקה כמה צעדים קדימה מבחינת הפשטות. סליקה בענן מאפשרת לבצע את הפעולה החשובה הזו בכל זמן ובכל מקום, ללא צורך באמצעי סליקה פיזי. חיבור של מערך סליקה לחנות מקוונת יכול לעשות את העבודה. לעיתים ההתבססות היא על מעין דף נחיתה אשר הלקוח מופנה אליו, בלי צורך בתשתית על גבי האתר עצמו. כל אלו הופכים את החיים להרבה יותר נוחים מנקודת המבט של הגולשים וגם של בעלי העסק, תוך אפשרות סבירה להגדיל את פוטנציאל המכירות וההכנסות של החנות.

באופן לא מפתיע, גם האפשרות של סליקה באמצעות אפליקציות הפכה למוחשית מאוד בשנים האחרונות. העיקרון כאן פשוט: בעל העסק או נותן השירות מקיים הסכם מול חברת הסליקה, אשר מספקת לו לרוב את אמצעי הסליקה המוכרים יותר לצד אפליקציה ייעודית. באמצעות האפליקציה הם יכולים לבצע את הסליקה תוך שימוש בטלפון הנייד או בטאבלט, מה שמקל על ביצוע העסקה גם כאשר לא נמצאים באופן פיזי במקום בו נמצא מסוף הסליקה.

סליקה בלי קשר ישיר עם חברות אשראי

כיום אפשרויות התשלום שמוצעות עבור הלקוחות רחבות יותר מאי פעם. כאשר בוחרים סליקת אשראי, נדרשת יצירת קשר עם חברות האשראי הפועלות בשדה המשחק בישראל. אבל מסתבר שלא תמיד יש צורך בהתנהלות מולן. מוצעת כיום בישראל האפשרות של סליקה ללא חברת אשראי, הנעשית תוך פרק זמן קצר באופן יחסי – תוך כמה שעות ממועד הזמנת השירות.
למרות שלא בטוח האם הפתרון הזה משתלם יותר לטווח הארוך מאשר סליקה דרך חברות האשראי (לעתים באמצעות גורם מתווך כלשהו), הוא יכול להתאים למצבים בהם יש צורך לבצע עסקה בצורה מהירה ללא הביורוקרטיה וה"ניירת" של ההתנהלות מול חברת האשראי.

התמשקות מערכת הסליקה למערכות שונות ומגוונות

סליקה כיום היא הרבה יותר מהפעולה של קבלת התשלום וביצוע עסקאות, חשובה ככל שתהיה. מערכי הסליקה המתקדמים בנקודת הזמן הנוכחית מאפשרים חיבור למגוון מערכות וממשקים חיוניים עבור העסק, בין אם מחסני החברה וקטלוג המוצרים שלה, מצבת כוח האדם (קופות המשמשות גם על תקן שעות נוכחות למשל) או אפילו מאגר הלקוחות. החיבור לפלטפורמות האלה, ניחשתם נכון, יכול להיעשות במגוון דרכים – ובעיקר מבלי שיש צורך בחיבורים פיזיים מורכבים כאלה או אחרים.

זהו רק קמצוץ מבין יכולות הסליקה המתקדמות המוצעות כיום. עם הגדלת הביקוש לפתרונות סליקה מתקדמים בשנים האחרונות, ועל רקע העובדה שהעולם כולו הולך לכיוון של מסחר מקוון, אפשר להעריך שהיצע הפתרונות המתקדמים רק יגדל בעתיד הנראה לעין.

 

אולי יעניין אותך גם:
הפקת חשבוניות לעסקים – מה האפשרויות שלך?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

פתרונות סליקה חדשניים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן