ניהול קמפיין באינסטגרם ובפייסבוק

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

על מנת להצליח בשווק ובהשגת יעדים עסקיים כגון הגדלת מכירות או ביסוס של מותג או תוכן במודעות הציבורית חייבים לעשות שימוש חכם ברשת האינטרנט. לא די להקים אתר עסקי או דף נחיתה בכדי ללוות קמפיין כמו שצריך.

לא פחות חשוב – לדעת לנצל רשתות חברתיות וערוצים ייעודיים. דוגמא לערוצים עליהם אנחנו מדברים היא כמובן רשתות חברתיות שבהם הכל קורה – פייסבוק ואינסטגרם.

עוד דבר חשוב לדעת שיש להשתמש נכון בכל אחת מהפלטפורמות הללו בכדי להשיג את התוצאות הרצויות. יש מקרים שקמפיין יהיה יעיל במיוחד כאשר הוא יתבסס על פייסבוק. במקרים אחרים עדיף להתבסס יותר על האינסטגרם ולעיתים אפשר לבצע שילוב נכון של שני האפיקים הללו.

פייסבוק זה האינטרנט החדש

את פייסבוק, הרשת החברתית המובילה, נדמה שאין כל צורך להציג. עם זאת, אי אפשר לדבר על ניהול קמפיין בפייסבוק בלי להבין איזו מהפכה עברה הרשת החברתית הזאת מאז השקתה לפני כעשור.

מספר עצום של משתמשים מתייחס כיום לפייסבוק כאלה רשת האינטרנט עצמה. עבורם, לא קיים יום שבו הם לא בודקים מה חדש ולא מעלים פוסט משלהם – לרבות הגיגים, תמונות, שיתופים וכדומה. אין ספק שגם אינסטגרם, רשת שיתוף התמונות מעלה את הפופולריות שלה בהדרגה, אבל עדיין – נדמה שלפייסבוק אין מתחרים.

בשלב זה של הדברים, במרבית המקרים עדיף לנהל קמפיין בשלב הראשון בפייסבוק. רק לאחר שקמפיין כזה התבסס והוכיח את עצמו – אפשר לשלב גם פעילות שיווקית ופרסום באינסטגרם.

מתי מתחילים דווקא באינסטגרם?

האינסטגרם היא כלי רשת עוצמתי לפרסום ושיתוף של תמונות ומדיות נוספות. כאשר מיקוד של ומיקוד של מטרות שיווקיות או תודעתיות מבוסס על תמונות רבות עוצמה – אפשר בהחלט להתבסס בעיקר על קמפיין באינסטגרם. כיום, לא מדובר עוד באפליקציה זניחה ולמעשה, מדובר בתוכן שהשתלב בתוך פייסבוק, אך עדיין ניתן לבדל את הקמפיינים השונים בהתאם לאפייוני הערוץ.

אנו סבורים שניתן לנהל בהצלחה קמפיין באמצעות אינסטגרם ואפילו להתחיל בקמפיין כזה ללא נוכחות משמעותית בפייסבוק כאשר קיים מסר חד, שעובר מצוין בתמונה או בסרטון קצר.

יש לציין שגם בפייסבוק ניתן לעשות שימוש באמצעים כאלה לפרסום ושיווק, אלא שבאינסטגרם יש יותר הערכה ליצירתיות, לרעיון מיוחד, למקוריות.

היבטים כאלה של קמפיין יתפסו הרבה יותר טוב והרבה יותר נכון. משום כך, כאשר ישנה היכולת לפרסום יצירתי, כאשר ניתן להשיג "באז" וכאשר רוצים להשיג יעדים מידיים ולקדם מבצע או השקה מוגבלת בזמן – קמפיין מוקפד בהחלט יצליח.

מעקב וגיוון

עבור אנשים ועסקים שמתעניינים בקמפיין שינוהל בפייסבוק יש כמה היבטים שבהחלט יתמכו בכיוון זה. פייסבוק כיום היא כלי עוצמתי ליצירת מודעות, פרסום ושיווק אולם יש לה גם הרבה כלים התומכים בקמפיינים. בפייסבוק קל מאוד לנהל מעקב אחת יעילות הקמפיין, אחר מתעניינים ועוקבים.

אמנם גם אינסטגרם התקדמה בתחום זה, אך עדיין פייסבוק מובילה. ברשת החברתית הוותיקה ניתן לשלב גם מגוון רחב של טכניקות לרבות שימוש בpower editor, פרסום לקהל יעד מותאם, פילוח קהל מטרה באופן מדויק ושימוש בפוסטים ממומנים ושיטות כגון "pay per click".

את הבחירה באיזה ערוץ לבחור יש לבסס על מטרת הקמפיין כפי שהוגדרה מראש. פייסבוק, ללא ספק, חשובה מאוד בכדי לנהל קמפיינים אינטרנטיים לאורך זמן, כאשר מעת לעת ניתן לשלב גם פתרונות נקודתיים. אינסטגרם מאפשר שימוש מדויק יותר ביצירתיות, יש בה הערכה מובנית לתמונות מיוחדות והיא בהחלט צפויה להמשיך ולהתפתח גם בתור פלטפורמה שיווקית. היא תתאים מאוד לעסקים ייחודים, לשיווק מותגים, ליצירת בידול טוב ביחס למתחרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן