שירותי מוניות לעסקים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

הצורך בהזמנת מוניות עשוי לאפיין כל אחד מאיתנו. אחד מקהלי היעד המרכזיים של המוניות הוא המגזר העסקי, כאשר ניתן להבחין בכך שעסקים רבים זקוקים לשירותי הסעות נקודתיים או אפילו קבועים.

במקרה הזה, הם צריכים לבחור בחברה אשר מתמחה במתן שירותי הסעות לעסקים, וכמובן לוודא שזו חברה מהשורה הראשונה בתחום.

מתי עסקים זקוקים לשירותי מוניות?

בין תפעול העסק לשירותי המוניות יש לא מעט נקודות השקה, מה שמסביר את הקביעה למעלה לפי העסק הממוצע יהיה זקוק לחברות אלה מפעם לפעם. זה מתחיל עם הסעות נקודתיות שהעסק זקוק להן, מה שעשוי להיות בלא מעט תרחישים.

העסק יכול לארגן מונית עבור העובדים שלו לקראת יום כיף או גיבוש (שמומלץ לעשות אחת לכמה חודשים בכל מקרה), או לחלופין כשהוא מארח אישיות חשובה מהארץ או מהעולם הזקוק לנסיעות הלוך ושוב מנתב"ג. במצב הדברים הזה יכול מאד להיות שהעסק יהיה מעוניין בחברה המספקת הסעות VIP, ברכבים מפוארים ומרווחים, ולו מכיוון שהעסק נמדד גם בטיב האירוח והחוויה שהוא מספק עבור אותם אנשים נכבדים.

קחו בתור דוגמא משקיע פוטנציאלי, שמתקבל בצורה המכובדת ביותר באמצעות רכב הסעות מפואר שמחכה לו בשדה התעופה. הרושם הראשוני שהוא יקבל מהחברה שאירחה אותו הוא חיובי, מה שבצורה בלתי מודעת עשוי להגדיל את הסיכויים שבסופו של יום הוא ייענה למאמצי ה"חיזור" שלה, ואולי גם ישקיע בה סכומי כסף נכבדים.

סוג אחר של הסעות הן אלה הקבועות יותר. התרחיש המקובל הוא זה בו מעוניינים בשירותי הסעות לעובדים, בין אם בכל משמרת ובין אם במשמרות בשעות בהן התחבורה הציבורית אינה פועלת. גם מצב בו העסק נמצא במקום שאינו נגיש מספיק מבחינת התחבורה הציבורית, למשל קיבוצים או מושבים, עשוי להיכנס כאן לתוך התמונה.

על העסק לראות כמה עובדים צריכים להשתמש בשירות ההסעות, בכל פעם, ולהתאים לכך את הרכבים: בחלק מהמקרים יכולה מונית רגילה להספיק, בעוד שבאחרים יש צורך במיניבוסים או אפילו באוטובוסים שלמים. מכאן עולה דרישה אחרת שרצוי שחברת המוניות תעמוד בה, והיא להיות בעלת צי רחב של כלי רכב.

שאלת המחיר

אין עסק שלא מתבונן בדאגה על גרף ההוצאות שלו, ומעוניין לצמצם אותו כמה שניתן. במקרה של שירותי מוניות, ברור שיש כאן צורך בתשלום לחברת המוניות, שעשוי להיות נכבד במקרה של הסעות מורכבות או תדירות. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שניתן לקיים מראש הסדר קבוע עם חברת המוניות, באפשרותו להוזיל את העלות היחסית של כל נסיעה.

כלל האצבע שנכון בכל כך הרבה תחומים אחרים, לפיו ככל שמזמינים יותר מוצרים או שירותים כך המחיר היחסי של כל אחד מהם יורד, נכון במידה לא מבוטלת גם בשדה המשחק של שירותי המוניות.

כדי להוזיל את המחיר ניתן לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות הפועלות בשדה המשחק, תוך עדיפות כמובן לחברות שמציעות את המחירים המשתלמים יותר. יחד עם זאת, מומלץ מאד שלא להסתכל רק בתג המחיר, מאחר ומאחוריו עלול להסתתר גם שירות שאינו מקצועי מספיק, צי רכבים מצומצם וכן הלאה. אסור לכם לשכוח דבר אחד: כל טעות של חברת ההסעות עלולה לשבש באופן מוחלט את שגרת העבודה בעסק, או אפילו להביא לאובדן כספים עצום עבורו.

החברה צריכה להיות אמינה וכזו שניתן לסמוך עליה בכל מעט האחוזים, מה שיוציא מהתמונה תרחישים דוגמת איחור בהסעה. מחיר אטרקטיבי יכול להיות פלוס רציני, בהזמנת שירותי מוניות, אך מומלץ לראות אותו כמשתנה אחד בתוך המשוואה, ולא כמשתנה היחידי אותו בוחנים. כמו כל דבר אחר בחיים, לא?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן