הלוואות ללא ריבית

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

בכלכלה המודרנית ישנה חשיבות רבה מאוד למרכיב הזמן, כאשר אנו רוצים לקבל סכומי כסף באופן מיידי, אנו נאלצים לשלם עבורם תוספת ריבית מכובדת שמציבה תג מחיר על קבלת ההלוואה. עסקי ההלוואות בנויים על מרכיב הריבית שהופך את מתן ההלוואה למשתלם עבור המלווה, שיודע כי יוכל להפיק רווח נאה מהסיכון שהוא נוטל במתן ההלוואה לנוטל הלוואה. גופים פיננסיים שונים מציעים הלוואות בתנאים שונים ובתנאי ריבית שונים, אשר ברוב המקרים מייצגים רווח יפה עבורם, אולם במצבים שונים ואצל ארגונים מסוימים, ניתן לקבל הלוואות גם ללא מרכיב הריבית.

היכן ניתן למצוא הלוואות ללא ריבית?

הלוואות ללא ריבית ניתן לקבל  מארגונים שונים ללא מטרות רווח המסייעים למגזר הפרטי ולאנשים קשיי יום, בנוסף לקרנות שונות התומכות בעסקים קטנים ובינוניים ובמטרות שונות אחרות (כגון לימודים או מחקר), לבסוף, גם הבנקים מציעים במקרים ייחודיים הלוואות ללא ריבית, לרוב על מנת לשכנע לקוחות חדשים להעביר את החשבון. ברוב המקרים ניתנות הלוואות ללא ריבית לאוכלוסיות עניות, או לצורך מטרות מוגדרות, אולם חשוב לזכור כי הלוואות משקפות רווח משמעותי עבור הלווה שאינו מחויב לשלם עבור מרכיב הזמן.

למרות הפיתוי הגדול שבקבלת הלוואות ללא ריבית, ברוב המקרים יערכו הגופים המעניקים את ההלוואות תהליך בדיקה ארוך הדורש סבלנות רבה. במקרים רבים על הלווה לעמוד בקריטריונים שונים ועליו לשכנע את הלווים כי ביכולתו להחזיר את כספי ההלוואה במועד שנקבע.

מי מציע הלוואות ללא ריבית?

  • ארגוני גמ"ח (גמילות חסדים): עשרות ארגוני גמילות חסדים שונים מעניקים לשם שמיים סיוע למשפחות פרטיות הנמצאות בקשיים כלכליים. אחד מארגוני הגמ"ח המרכזיים הוא האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית מעניק מידי חודש 300 הלוואות חדשות לעולים חדשים ואזרחים נזקקים מכל רחבי הארץ.
  • האגודה העמידה החל משנת 1990 סכום של 54 מיליון דולר אותו היא מגלגלת להלוואות שניתנו במהלך השנים לעשרות אלפי אנשים. ההלוואות מיועדות עבור אוכלוסיה ענייה שמתקשה לממן את אורח החיים במדינת ישראל. אולם, מבקשי ההלוואות חייבים להיות מועסקים ובעלי הכנסה קבועה, עם שני ערבים מעוסקים גם הם. ההלוואות אינן מיועדות למקבלי תשלומי סעד או עבור אנשים שאינם יכולים להחזיר את הכספים. האגודה מלווה כספים גם עבור עסקים הנמצאים בקשיים.

חשוב לציין כי הארגונים המעניקים ההלוואות ינקטו בכל האמצעים המשפטיים הנחוצים לקבלת החזרי הכספים, למרות שברוב המקרים הכספים אכן מוחזרים במועד הנקבע.

  • קרנות מימון: בעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים לקבל מימון זול ובמקרים מסוימים אף ללא ריבית, מקרנות מימון ממשלתיות ופילנתרופיות.  ברוב המקרים נדרשים בעלי העסקים והיזמים לשלם ריבית מסוימת, אולם מדובר בריבית נמוכה בהרבה מהקיימת בשוק האשראי. הקריטריונים של הקרנות השונות נקבעים על פי קבוצות אוכלוסיה, מיקום גיאוגרפי, תחום עיסוק ועוד.
  • בנקים: אנשים רבים יתקשו להאמין שהבנק ירצה להעניק להם הלוואות ללא ריבית ורוב המקרים, סבר ש עצם רעיון ההלוואה ללא ריבית, יצליח במקרה הטוב רק לשעשע את פקיד הבנק. אולם, כאשר הבנק קוצה לפתות לקוחות חדשים להעביר אליו את חשבון הבנק שלהם, הוא עשוי להתגמש ולהציע הלוואה בנקאית חד פעמית ובסכום מוגבל ללא ריבית.  ההלוואות ניתנות רק במקרים של העברת המשכורות לחשבון הבנק ובמקרים בהם מעבירים הלקוחות פיקדונות וחסכונות נוספים.
  • הלוואות סטודנטים: קרנות וארגוני סיוע שונים מסייעים גם לציבור הסטודנטים המתקשים לממן את ההוצאות השוטפות במהלך שנות הלימודים. ההלוואות ניתנות ברוב המקרים בתנאים מועדפים ובמקרים רבים אפילו ללא ריבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן