הסכם ייעוץ עסקי

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

הסכם ייעוץ עסקירוצים להעסיק יועץ עסקי ולקבל ייעוץ עסקי לייעול תהליכים המתרחשים בעסק שלכם? לשם כך מומלץ לבצע הסכם ייעוץ עסקי. על ידי הסכם ייעוץ עסקי תוכלו לעגן את הזכויות והחובות שלכם ולהרגיש בטוחים לשתף את היועץ בפרטים הרגישים של העסק שלכם. על הסכם ייעוץ עסקי ומה הוא צריך לכלול נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ייעוץ עסקי?

לפני שנסביר מהו הסכם ייעוץ עסקי נסביר מהו בכלל ייעוץ עסקי. ייעוץ עסקי הוא תהליך בו מלווים עסק ומכווינים אותו להתנהלות נכונה יותר מבחינות שונות בהן התנהלות כלכלית, שיווק, התנהלות ארגונית, ניהול ועוד. ייעוץ עסקי מתאים למגוון עסקים בשלבים שונים. כלומר, גם עסק שנמצא בשלבי ההקמה וגם עסק בשלבי הבגרות שלו שחווה משבר כלכלי יוכלו להיעזר בייעוץ עסקי. על ידי ייעוץ עסקי בעל העסק יקבל ליווי אסטרטגי שיעזור לו למנף את ההצלחה של העסק שלו ולהתמודד נכון יותר עם אתגרים. על ידי ייעוץ עסקי ניתן לפתור בעיות נקודתיות ולמצוא כשלים בניהול העסק. כמו כן, ייעוץ עסקי יסייע בהתנהלות כלכלית נכונה יותר ובביצוע שיווק יעיל. כל בעל עסק שרוצה לייעל תהליכים שמתרחשים בעסק צריך להיעזר בייעוץ עסקי.

מה החשיבות של ייעוץ עסקי?

ניהול עסק הוא דבר לא פשוט כלל. כאשר מנהלים עסק צריך לקחת בחשבון אלמנטים רבים ולבצע פעולות לא פשוטות. פעמים רבות בעלי העסקים פתחו את העסק בגלל תשוקה לתחום אך הוא לא מבינים מספיק בניהול עסקים ובמה שזה דורש. לכן, על ידי ייעוץ עסקי ניתן לייעל את התנהלות העסק מבחינות שונות. כך תוכלו למנף את העסק שלכם להצלחה גבוהה יותר, להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית, לשווק את העסק באופן יעיל על מנת למשוך לקוחות רבים יותר ולהגדיל את הרווחים. אם אתם מנהלים עסק ואתם רוצים לבצע שינוי, ללמוד דברים חדשים ולהשתפר יש לבצע ייעוץ עסקי. 

 

מהו הסכם ייעוץ עסקי?

הסכם ייעוץ עסקי הוא הסכם שמיועד להגדיר את הייעוץ וליווי עסקי, את התקופה שלו וכיצד יתבצע. ישנם מקרים בהם עסקים מעסיקים יועץ עסקי קבוע שיעניק ייעוץ עסקי לעסק. אך במקרים רבים, עסקים רבים נוהגים להעסיק מיקור חוץ בתחום זה ולא אדם קבוע. לכן, במצב כזה חשוב לחתום על הסכם ייעוץ עסקי. בהסכם ייעוץ עסקי תוכלו להגדיר את השירותים שיינתנו בייעוץ, את העלויות של הייעוץ, את תקופת הזמן בה הייעוץ יהיה רלוונטי וכדומה. ייעוץ עסקי הוא תהליך רגיש שמצריך מבעל העסק לשתף את היועץ העסקי בפרטים רבים ורגישים הנוגעים לעסק. לכן, בהסכם ייעוץ עסקי ניתן לכלול סעיף סודיות שמונע מהיועץ העסקי לשתף בפרטים שנחשף אליהם. 

 

הצורך בהסכם ייעוץ עסקי

כפי שציינו, עסקים רבים נוהגים להעסיק מיקור חוץ בייעוץ עסקי ולא מעסיקים אדם קבוע. במקרים אלה הצורך בהסכם ייעוץ עסקי עולה על מנת לעגן את הזכויות והחובות של כל אחד מהצדדים. למעשה, להעסקת מיקור חוץ בייעוץ עסקי יש מספר יתרונות בולטים במיוחד- 

  • הקצבת פרקי זמן- כאשר בוחרים להעסיק יועץ עסקי חיצוני ניתן להקציב פרקי זמן מוגבלים כתקופת התקשרות ללא רציפות כלשהי. כך ניתן להעסיק את היועץ העסקי בקשר לפרויקט מסוים וספציפי. 
  • אובייקטיביות- כאשר בוחרים להעסיק יועץ עסקי חיצוני אתם למעשה יכולים להנות מעין חיצונית בוחנת ואובייקטיבית. פעמים רבות כאשר שקועים במשהו מתקשים להבחין בכשלים בו. יועץ עסקי שרואה את התמונה מבחוץ פועל ממקום אובייקטיבי ללא רגש וכך יכול לאפשר לבעל העסק לאתר את הבעיות הקיימות בעסק.
  • ראייה רחבה- פעמים רבות יועץ עסקי חיצוני מצליח לקרוא את התמונה הרחבה בצורה נכונה יותר מאשר אדם פנימי מהעסק. כך לדוגמא היועץ העסקי יוכל לבחון את השוק בו מתנהל העסק ולבחון את המתחרים שלו. כך הוא יוכל לשקול את כל הצעדים האפשריים לפעולה על מנת להוביל את העסק לצמיחה. 
  • יצירתיות- כאשר בוחרים להעסיק יועץ עסקי חיצוני, העובדה שהוא פחות קרוב לעסק עשויה להוות יתרון משמעותי. הסיבה לכך היא שמאחר שהוא לא קשור לעסק עבורו עובד הוא יוכל לפתח כיווני חשיבה חדשים ויצירתיים שבעל העסק טרם חשב עליהם ולא ללכת רק בכיוון המוכר והבטוח. 

מה יש לכלול בהסכם ייעוץ עסקי?

הסכם ייעוץ עסקי הוא הסכם שמנוסח בהתאם לשני הצדדים בו. חשוב לכלול מספר כללים בסיסיים בהסכם ייעוץ עסקי- 

  • הגדרות ברורות- בהסכם  חשוב לכלול הגדרות ולפרט את השירותים שיינתנו במסגרת ההסכם. כלומר, להגדיר מי הם הצדדים בהסכם, להגדיר את מטרת ההתקשרות של ההסכם, להגדיר את משך ההתקשרות ועוד. 
  • עלויות- כאשר חותמים על הסכם ייעוץ עסקי חשוב לוודא שהוא כולל את העלויות, תנאי התשלום, אופן ביצוע התשלום וכדומה. שימו לב שההסכם כולל גם אותיות קטנות במקרה הצורך. 
  • מדיניות ביטולים והחזרים- בהסכם יש לכלול גם את מדיניות הביטולים וההחזרים. כמו כן מלבד למדיניות ביטולים יש לקבוע את כללי סיום ההתקשרות במידה ותתרחש לפני פקיעת מועד ההסכם. 
  • סייגים- בהסכם יש לכלול סייגים הקשורים לעסקים. לדוגמא- חברת הייעוץ לא תהיה מורשה להתקשר עם חברות מתחרות במשך כל תקופת ההסכם, חברת הייעוץ תצטרך לשמור על סודיות בכל הנוגע לפרטי העסק וכדומה. 
  • הגבלה בזמן- בהסכם ההמלצה היא שההסכם יהיה מוגבל בזמן. כך תוכלו להקציב תקופת מבחן בה יהיה ניתן לאמוד את היחסים בין הצדדים של ההסכם ואת סנכרון העבודה ביניהם לפני שממשיכים הלאה. על ידי הגבלת ההסכם בזמן אתם משאירים לעצמכם את האופציה להתחרט במידה שאתם לא מרוצים מהצלחת התהליך. 
  • יש לכלול תאריך מדויק בו נחתם ההסכם. 
  • יש לכלול חתימה של שני הצדדים בתחתית ההסכם ובראשי תיבות לאורך הסעיפים השונים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

הסכם ייעוץ עסקי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן