ייעוץ וליווי עסקי

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

ייעוץ וליווי עסקיייעוץ וליווי עסקי הוא שירות לעסקים. ניהול עסק זה דבר לא פשוט כלל ועל ידי ייעוץ וליווי עסקי ניתן לקבל הכוונה מאנשי מקצוע מנוסים שיעזרו לנו למנף את הצלחתו של העסק ולהגדיל את הרווחים שלו. מהו ייעוץ וליווי עסקי? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ייעוץ וליווי עסקי?

ייעוץ וליווי עסקי הוא שירותים לעסקים. שירות זה כולל ליווי אסטרטגי לעסק, סיוע לבעל העסקת בהתנהלות נכונה, פתרון בעיות והתמודדות עם אתגרים ובמקרים מסוימים גם בניית תוכנית עסקית. ייעוץ וליווי עסקי יכול להינתן הן במקרים בהם בעל העסק רוצה תכנון אסטרטגיה לטווח ארוך והן במקרים בהם הוא מעוניין בייעוץ נקודתי עבור אתגרים איתם מתמודד כעת. ייעוץ וליווי עסקי הוא שירות שניתן על ידי יועץ עסקי שעבר הכשרה מתאימה. היועץ העסקי ינתח את התנהלות העסק בתחומים שונים. בזכות הניתוח שיבצע היועץ העסקי הוא יוכל להסיק  מסקנות מתאימות ולקבל החלטות מושכלות בנוגע לדרך הניהול ולשינויים שצריך לבצע בעל העסק. גם במקרים בהם השירות יהיה מיועד לטווח הארוך הוא בדרך כלל יתחיל בייעוץ נקודתי לבעיות שקיימות בשטח ולאחר מכן ימשיך לליווי מקיף וכולל. 

מה כולל ייעוץ וליווי עסקי?

ייעוץ וליווי עסקי כוללים אלמנטים רבים שמשתנים בהתאם לעסק, למצב העסקי שלו, לגודל שלו ועוד. כלומר מדובר בתהליך דינמי ולא קבוע שמשתנה מעסק לעסק. באופן כללי, ייעוץ וליווי עסקי הוא תהליך ממוקד שמיועד להשגת מטרות ויעדים שהוגדרו על ידי בעל העסק ועל ידי היועץ העסקי במטרה למנף את העסק. בדרך כלל התהליך יכלול פגישה בין בעל העסק ליועץ העסקי פעם בשבוע. במהלך הפגישות הללו, היועץ העסקי יאסוף מידע רב ככל הניתן על העסק ויבחן את האתגרים איתם העסק מתמודד. לאחר מכן, היועץ העסקי יקבע דרכי פעולה אפשריות להתמודדות עם האתגרים ולהשגת המטרות שהוגדרו. 

 

למי מתאים ייעוץ וליווי עסקי?

ייעוץ וליווי עסקי הוא שירות רחב שמתאים למגוון עסקים. החל משלבי הרעיון וההקמה של העסק, דרך שלבי ההתרחבות והצמיחה ועד לשלבי הבגרות של העסק ניתן להיעזר בשירות ייעוץ וליווי עסקי. הסיבה לכך היא שניהול עסק הוא לא דבר פשוט. הנתונים מראים שרוב העסקים שנפתחים נסגרים לאחר כשנתיים בעקבות התנהלות לא נכונה והפסדים גדולים יותר מרווחים. על מנת להצליח לנהל עסק צריך לקחת בחשבון פרמטרים רבים, בירוקרטיה רבה, התנהלות מול גופים רבים ועוד. לא כל בעלי העסקים יודעים זאת מראש ולכן ניתן לשפר את ההתנהלות של בעל העסק על ידי ייעוץ וליווי עסקי. כך על ידי ייעוץ וליווי עסקי ניתן להאיר את עינינו על דברים שלא התייחסנו אליהם לפני, ללמוד דברים חדשים, לקבל טיפים להתמודדות עם בעיות ובסופו של דבר להשתפר ולהביא את העסק להצלחה. 

 

ייעוץ וליווי עסקי על ידי יועץ עסקי

כפי שציינו, ייעוץ וליווי עסקי הוא תהליך שניתן על ידי יועצים עסקיים. היועץ העסקי ילווה אתכם בתהליכים ניהוליים שונים, יעניק לכם טיפים להתמודדות עם אתגרים ויראה לכם את הדרך המשתלמת ביותר ללכת בה על מנת להוביל את העסק להצלחה. חשוב להבדיל בין יועצים עסקיים לבין מנטורים שמלווים בתהליכים עסקיים. לעומת מנטורים, ליועצים עסקיים יש הכשרה והשכלה במקצועות ניהוליים, כלכלה, ארגון או פסיכולוגיה. 

כאשר פונים ליועץ עסקי על מנת לקבל ייעוץ וליווי עסקי הוא יעניק לכם את השירות המתאים ביותר לעסק שלכם ויעזור לכם להשתפר ולשפר את ההתנהלות שלכם. אחד היתרונות המהותיים בייעוץ וליווי עסקי הוא האפשרות להנות מבחינה חיצונית של אדם שלא קשור לתהליכים המתרחשים בעסק. בעל עסק שקשור לעסק שלו ומתעסק במה שקורה בו כל הזמן לא תמיד יצליח להבחין בכשלים בו. למעשה, היועץ העסקי מהווה עין חיצונית שבוחנת את העסק ויכול לשים לב לפרטים הקטנים שבעל העסק מפספס. כך הוא יוכל להבחין בכשלים שאנחנו לא מבחינים בהם.

כיצד נבחר יועץ עסקי לייעוץ וליווי עסקי?

על מנת לבחור יועץ עסקי לביצוע תהליך ייעוץ וליווי עסקי יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים- 

  • ניסיון

הפרמטר הראשון שעליכם לקחת בחשבון בבחירת יועץ עסקי הוא הניסיון שלו. מומלץ לבחור ביועץ עסקי עם ניסיון של 10 שנים לפחות על מנת שיוכל להעניק לכם טיפים מתאימים בכל התחומים הנדרשים. בדקו האם היועץ העסקי מביא ניסיון בתפקידי ניהול בכיר בעברו והאם הוא עבד בעבר בעסקים דומים לאלו שלכם ויודע כיצד להתמודד עם האתגרים שלכם. 

  • תחום ההתמחות

פרמטר השני שיש לקחת בחשבון הוא תחום ההתמחות של היועץ העסקי. יש יועצים עסקיים המומחים בתחום אחד או שניים ויש כאלה שיותר. חשוב לבחור ביועץ עסקי שיכול לתת לכם מענה על הצרכים השונים של העסק. בחרו ביועץ עסקי שמכיר תחומים רבים- פיננסים, מכירות, שיווק, מחשוב ועוד. כך היועץ יוכל לתת לכם ייעוץ נקודתי עבור תחומים שונים ואף להסתכל באופן כולל על ההתנהלות של העסק ולהעניק ייעוץ מתאים. 

  • חיבור אישי

הפרמטר השלישי שיש לקחת בחשבון בבחירת יועץ עסקי הוא החיבור האישי שלכם איתו. אמנם נראה כי מדובר בפרמטר שולי אך למעשה הוא חשוב מאוד והוא יכול לעשות את ההבדל בין תהליך יעיל לפחות. הסיבה לכך היא שייעוץ וליווי עסקי הוא תהליך רגיש, לא פשוט שמצריך פתיחות, שקיפות וגמישות בין היועץ העסקי לבין בעל העסק. בסופו של דבר, שני הצדדים הנוגעים לדבר הם בני אדם ועל מנת שהתהליך יתבצע בצורה יעילה שתניב תוצאות טובות חשוב שיהיה חיבור טוב וכימיה בין השניים. לכן, בחרו ביועץ עסקי שיש לכם כימיה איתו, שאתם מרגישים איתו בנוח ומרגישים ביטחון לשתף אותו בפרטים הסודיים של העסק שלכם. כך התהליך יתבצע בהצלחה. 

קראו עוד: ייעוץ לעסק משפחתי שמתמודד עם קשיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ייעוץ וליווי עסקי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן