תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהם

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

תווי שי: המתנה המומלצת של מעסיקים לעובדים שלהםבעל העסק הממוצע יודע שהענקת מתנות לעובדים שלו היא צעד מתבקש בהרבה מאד תרחישים. חלק מהעסקים מתייחסים לכך בתור אחת מחובות העסק, לא פחות.

בכל פעם שחושבים על הענקת מתנה – בין אם לפני חג, לציון הישג מסוים של החברה או כצ'ופר לעובד מצטיין – צריך לחשוב מה בדיוק כדאי לקנות. זוהי דילמה לא פשוטה על רקע הרצון למצוא במחיר סביר מתנה שתהיה שימושית באמת. תווי שי הפכו במהלך השנים לפתרון המוצלח ביותר.

קווים לדמותם של תווי השי

ניתן למצוא כיום הרבה מאד גרסאות של תווי שי, המשתנים ביניהם בסכום של התווים וגם באופן המימוש האפשרי שלהם. העיקרון יחד עם זאת הוא פשוט: התווים מהווים למעשה סכום כסף או אופציה שניתן לממש בעסקים שונים.

לכל תו יש את רשימת השימושים האפשרית שלו, כשכיום נהוגים תווים עמוסים באטרקציות. כך למשל תמצאו תווים של ארוחות בוקר או ארוחות גורמה, בילוי בקולנוע או במכון ספא, תווים באמצעותם ניתן לרכוש ברשתות השיווק ובחנויות השונות, תווי שי הכוללים בתוכם אטרקציה תיירותית כלשהי (אפילו אירוח בצימר) – והרשימה עוד ארוכה.

כדי לדעת מה יכול להיכלל בתווי השי צריך להגדיר קודם כל את הסכום של כל תו. כאן המאפיינים הספציפיים של העסק צריכים לשחק תפקיד, כאשר בדרך כלל הסכום יקטן ככל שיש יותר מתנות להעניק: עסק שמשקיע אלפי שקלים בכל מתנה שהוא רוכש ישמור על העובדים שלו מרוצים, אבל מנהל החשבונות של העסק יהיה שמח הרבה פחות. החדשות הטובות הן שגם בסכומי מתנות צנועים יחסית אפשר למצוא לא מעט אטרקציות מכובדות עבור העובדים.

למה להעדיף את תווי השי?

יש לא מעט אופציות ברכישת מתנות לעובדים, אבל ספק אם רבות מהן מומלצות יותר מאשר תווי השי. הדבר הראשון שתווי השי מעניקים, וזה יתרון משמעותי מאד שלהם, הוא גמישות. את התווים יכול העובד לנצל כפי שהוא רוצה, מבחינת תאריך המימוש או אפילו סוג הפעילות או האטרקציה שהוא בוחר בה (בתווים המאגדים מספר פינוקים).

בדרך זו יכול בעל העסק להעניק את זכות הבחירה לעובדים שלו, מה ששונה בצורה משמעותית ממתנות אחרות אותן "כופה" העסק על העובדים. כולנו נתקלנו במתנות אשר עומדות חסרות שימוש במשך שנים פשוט כי הוא לא היה צריך אותן מלכתחילה. תווי שי ינוצלו תמיד.

תווי שי מציעים פינוקים שמדברים לכל אחד מאיתנו. קשה למצוא אנשים שיוכלו לסרב לבילוי המוצע בהן, שיכול להיות גם בילוי זוגי או משפחתי. בדרך זו השימושיות של המתנה עולה אפילו יותר, יחד עם מידת האטרקטיביות שלה.

העובד מרגיש שהשקיעו בו וגם במשפחה שלו, ומכאן שתחושת שביעות הרצון שלו כלפי העסק עולה. לא צריך לספר לכם על כל אותם מחקרים שנערכו במהלך השנים והראו שעובדים מרוצים פשוט נותנים תפוקה טובה יותר ולא חשים שחיקה, שהיא הרעה החולה של לא מעט תפקידים ומשרות במשק הישראלי.

אפשר גם דיגיטלית

בעידן בו אנחנו עושים כל דבר באמצעות האינטרנט או הטלפון החכם שלנו, ממש לא מפתיע שגם תווי השי עברו את ההסבה הדיגיטלית הזו. אם בעבר היה צריך להסתובב עם תווי שי מנייר – מה שלא תמיד נוח וגם כולל סיכון של אובדן – כיום חלק מתווי השי מגיעים בצורה של הודעת SMS או דואר אלקטרוני.

המשמעות היא שהמימוש שלהם הופך למהיר ולפשוט הרבה יותר, עם הרבה פחות פוטנציאל לאובדן. עוד ניתן להעניק תווי שי במסגרת של כרטיסים נטענים, שהשימוש בהם הוא רב פעמי.

עוד בנושא:

חשיבות ייעוץ פיננסי למעסיק ולעובדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

תווי שי לעובדים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן