מרכזיה וירטואלית – הלקוחות שלכם לעולם לא ידעו שאתם מחוץ למשרד!

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

כיום בעידן החדש, פוסט הקורונה, אנו עדים לשיחות וידאו רבות אמצעות זום, הודעות הנשלחות ללא הרף בווטצאפ ובעלי עסקים רבים אשר מנהלים את עסקם באמצעות הטלפון החכם. עם זאת, כאשר נכנסות שיחות מלקוחות פוטנציאליים, עדיין ישנה ציפייה למענה במספר הנייח שאליו הם רגילים להתקשר. לשמחתנו הרבה כיום ניתן להמשיך ולספק ללקוחת שלכם את אותו השירות שאליו הורגלו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת הזו מכל מקום שבו אתם נמצאים בעולם.

מרכזייה שאינה תלויה בדבר

מרכזיה וירטואלית מציעה שלל יתרונות שאינם מבוטלים, זוהי בדיוק הסיבה שבגינה בעלי עסקים רבים עברו להשתמש בה. מרכזיה וירטואלית בענן פועלת באמצעות נתב דיגיטלי אשר מיקומו יכול להיות בתוך בית העסק או בשרתים חיצוניים. הנתב הוא למעשה זה שמגדיר אילו שלוחות יופנו לאן, למשל חלק מהשיחות שיבוצעו יופנו אל קווים אנאלוגיים בעסק, חלק יופנו אל טלפונים ניידים, חלקם אל קווים בבית ואף ניתן להגדיר כי תא קולי שהוגדר מראש הוא זה שיקבל את השיחות.

 

כיצד להתקין מרכזיה בענן?

אם אתם תוהים כיצד מתקינים מרכזיה וירטואלית בענן, תשמחו לגלות כי החברות השונות אשר משווקות אותה, מספקות לכם שירותים מקיפים הכוללים גם התקנה והטמעה שלה בחברה באופן יסודי. לאחר הטמעת מרכזיה בענן, תוכלו להגדיר את השלוחות השונות כראות עיניכם. לדבר יתרון רב אם לעסק שלכם יש מספר סניפים בארץ, ובפרט אם יש לכם סניפים בחו"ל. בנוסף לשלוחות השונות תוכלו להגדיר את התא הקולי לצד הגדרות נוספות. זאת ניתן לעשות בקלות וביעילות על ידי הממשק הניהולי של המערכת. שלא כמו המרכזיה הקווית הקלסית שכולנו מכירים, תפעולה של מרכזיה וירטואלית בענן הוא פשוט וקל ומתבצע דרך המסך.

אופציה נוספת שמאפשרת מרכזיה בענן היא הגדרת הרשאות המעניקה לכל עובד את האפשרות להגדיר את השלוחה שלו כראות עיניו. בין ההגדרות שניתן להוסיף לה תמצאו אפשרויות להוספת מספר "עקוב אחרי", שינוי התא הקולי, צלצול בכמה קווים במקביל, הקלטת השיחות, האזנה ועוד שלל מאפיינים מתקדמים שניתן להוסיף לכל קו. במידת הצורך, הדרג הבכיר של העסק יכול לעשות שימוש בדרגת הרשאה גבוהה יותר, לשם ביצוע שינויים גורפים בסניף מסוים, או לחילופין כדי לשנות הגדרות של תא קולי של עובד שנמצא בחל"ת או עזב למשל.

 

ומה לגבי הטלפוניים הקווים הקיימים בעסק?

אחד היתרונות הבולטים של התקנת מרכזיה וירטואלית הוא שאינכם צריכים לרכוש טלפונים חדשים או חומרה נוספת על גבי הקיימת, תוכלו להשתמש בציוד הקיים עם הטלפונים הקיימים שברשותכם וליהנות משירותיה של המרכזייה. יחד עם זאת, חשוב שתזכרו כי זוהי יכולה דווקא להיות הזדמנות פז לשדרג את מערכת הטלפוניה בעסק שלכם לאחת מתקדמת יותר שתוכל לתת מענה טוב יותר לכל הפונקציות שמאפשרת מרכזיה בענן. אין ספק כי גם העובדים שלכם ישמחו לעבור לעבודה עם מכשור וטכנולוגיה מתקדמת יותר בעלת יתרונות כה רבים.

 

במיוחד עבור עסקים בעלי שיחות מרובות

המרכזיה בענן משרתת במיוחד עסקים שבהם יוצאות שיחות מרובות אל לקוחות. תחום הטלמיטינג וטלמרקטינג נעזרים במרכזיות אלו, לצד אוזניות שניתן לחבר אל המחשב או אל מערך התקשורת, דבר שמפנה לטלפן את שתי ידיו כך שיוכל להקליד בנוחיות את הנאמר לו בשיחה עם הלקוח.

לסיכום, מרכזיה וירטואלית בענן יכולה להוות את הבשורה החדשה בעסק שלכם, הקדמה אל עבר טכנולוגיה טובה ויעילה יותר, אשר מאפשרת לעובדים שלכם לעבוד מכל מקום שנוח להם כמו ביתם או מכל מקום בחו"ל או בשטח.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן