ייעוץ עסקי כלכלי

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי כלכליניהול עסק הוא דבר מורכב שמצריך ידע בהתנהלות כלכלית. הנתונים מראים כי עסקים רבים נסגרים כשנתיים לאחר שהם נפתחים כאשר אחת הסיבות לכך היא התנהלות כלכלית לא נכונה. על מנת להתנהל חכם יותר ניתן להיעזר בייעוץ עסקי כלכלי. מה זה ואיך זה עוזר? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ייעוץ עסקי כלכלי?

ייעוץ עסקי כלכלי הוא שירות שניתן על ידי יועצים עסקיים במטרה לסייע לעסקים בביסוס התנהלות כלכלית נכונה. על ידי ייעוץ עסקי כלכלי ניתן להגדיל את הרווחים שמניב העסק ולמנף אותו להצלחה משמעותית. ייעוץ עסקי כלכלי מתבצע על ידי יועצים עסקיים שעברו הכשרה מתאימה ויש להם את הידע הנדרש על מנת להוביל את העסק ולהכווין אותו להתנהלות כלכלית נכונה. 

התנהלות כלכלית נכונה תלויה בפרמטרים שונים כמו ניהול נכון של תזרים המזומנים של העסק, חסכון בהוצאות, תמחור נכון של השירות או המוצר שמספק העסק, התנהלות נכונה מול הבנק ועוד. 

מתי נעזר בייעוץ עסקי כלכלי?

ייעוץ עסקי כלכלי מתאים לביצוע עבור עסקים רבים בשלבים שונים. שני המצבים המרכזיים המובילים לסיוע של ייעוץ זה הם בהקמת העסק וכאשר העסק ניצב מול משבר כלכלי. 

נתחיל מייעוץ שניתן בהקמת העסק. כאשר מקימים עסק יש לבצע זאת בצורה נכונה על מנת שהעסק ישרוד ויניב רווחים. הקמת העסק היא הזמן הטוב ביותר על מנת להנחיל הרגלים נכונים וללמוד ככל הניתן על התנהלות נכונה, הן מבחינה ארגונית והן מבחינה כלכלית. התנהלות לא נכונה עלולה להוביל לקריסתו של העסק ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. בממסגרת הייעוץ, היועץ העסקי יבצע בדיקות שונות בהן גם בדיקת כדאיות כלכלית, כלומר, האם פתיחת העסק כדאית מבחינה כלכלית. במידה שהיועץ העסקי יחליט שאין לעסק כדאיות כלכלית, בעל העסק יצטרך להחליט האם לוותר על הקמת העסק או לשנות אלמנטים על מנת להפוך אותו לכדאי מבחינה כלכלית. 

המצב השני הוא עבור עסקים שניצבים מול משבר כלכלי. משבר כלכלי יכול להיות תוצר של סיטואציות שונות. לדוגמא, בתקופת הקורונה לא היה קשר להתנהלות הכלכלית של העסק וגם עסקים שהתנהלו נכון עמדו בפני פשיטת רגל. משבר כלכלי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים כמו רווחים נמוכים, העסק לא מממש את הפוטנציאל שלו וכדומה. בעת ייעוץ עסקי כלכלי היועץ העסקי יבצע סקירה מקיפה על העסק על מנת להבין מה נקודות התורפה שלו והיכן נמצאים הכשלים שלו. יכולות להיות בעיות שונות כמו תמחור לא נכון, בעיות בגבייה, הוצאות גבוהות מידי ועוד. במהלך הייעוץ, היועץ ינסה למצוא את דרכי הפעולה המשתלמות ביותר על מנת להביא את העסק למצב יציב ולהוביל אותו להצלחה כלכלית. 

 

מה החשיבות של ייעוץ עסקי כלכלי?

התנהלות כלכלית לא נכונה עלולה להוביל עסק לפשיטת רגל ופירוק במהירות. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח, גם מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיעזר בייעוץ עסקי כלכלי. על ידי ייעוץ זה אתם יכולים למנוע פשיטת רגל והגעה של הוצאה לפועל וכונס נכסים. במהלך הייעוץ היועץ העסקי ייבנה לכם תוכנית עסקית שתוביל אתכם להתנהלות כלכלית נכונה, להסדרת התשלומים ולהנבת רווחים. אם אתם רוצים ללמוד להתנהל נכון, למנוע בזבוז של משאבים וכספים אתם צריכים להיעזר בייעוץ עסקי כלכלי. 

 

מהי תוכנית עסקית בייעוץ עסקי כלכלי?

במסגרת הייעוץ, היועץ העסק יבנה לכם תוכנית עסקית. התוכנית העסקית נבנית במטרה להעניק לבעל העסק הכוונה ולבסס לו את דרכי הפעולה ואת השלבים על פיהם צריך לעבוד בשביל להוביל את העסק להצלחה. על ידי בניית תוכנית עסקית ניתן לעזור לבעל העסק להגדיר את החזון העסקי של העסק, להגדיר מטרות ויעדים שברצונות להשיג, להגדיר את המוצר או השירות שמציע, להגדיר את דרכי השיווק הנכונות ואת אפשרויות המימון הפוטנציאליות. כמו כן, התוכנית העסקית תכלול תוכנית כלכלית לניהול העסק בצורה נכונה. 

בנוסף, התוכנית העסקית משמשת את העסק לשתי מטרות מרכזיות. הראשונה היא הגדרת העסק. על ידי התוכנית העסקית ניתן להגדיר את העסק ולענות על מגוון שאלות חשובות. המטרה השנייה היא להשיג מימון לעסק. למעשה, כאשר רוצים להשיג מימון, יש לפנות לגופי מימון ולמשקיעים שונים ולהציג להם את התוכנית העסקית של העסק. התוכנית העסקית צריכה להיות מקצועית ולהיכתב בהתאם לתבנית מסוימת על מנת שיתייחסו אליה ושתקבלו את המימון. קחו בחשבון שבלי תוכנית עסקית לא תוכלו להשיג מימון. 

כמה עולה ייעוץ עסקי כלכלי?

קשה לענות כמה עולה ייעוץ עסקי כלכלי באופן חד משמעי מאחר שהמחיר משתנה בעקבות גורמים שונים. לדוגמא, אחד הגורמים שישפיעו על המחיר יהיו המצב העסקי של העסק. האם מדובר בייעוץ לעסק בתחילת דרכו או בעסק שניצב בפני משבר כלכלי? כל אחד מהמצבים הללו יצריכו ייעוץ אחר ודרכי פעולה שונות ולכן גם המחיר ישתנה. גם סוג העסק ישפיע על המחיר. לדוגמא, אם מדובר בעסק שמוכר מוצר יידרש ייעוץ שונה לעומת עסק שמעניק שירות. גורם נוסף שישפיע על המחיר הוא גודל העסק. ככל שהעסק יהיה גדול יותר כך העבודה תהיה רבה יותר והמחקר יהיה גדול יותר ולכן המחיר יעלה בהתאם. יש לקחת בחשבון שבמידה שתבחרו לבנות תוכנית עסקית תהיה לכך השפעה על המחיר. אמנם לא חייב תוכנית עסקית במסגרת הייעוץ אך במידה שאתם רוצים לקבל מימון לעסק או שאתם רוצים לקבל תמורה טובה לעסק מומלץ לבנות גם תוכנית עסקית במסגרת הייעוץ. 

באופן ממוצע המחיר לפגישת ייעוץ ינוע סביב מאות שקלים. עם זאת קשה לדעת מראש כמה פגישות יידרשו. יש לקחת בחשבון שמדובר בתהליך דינמי שכולל שינויים רבים ודרכי פעולה שונות. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ייעוץ עסקי כלכלי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן