ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוחייעוץ עסקי לסוכני ביטוח נותן מבט היקפי על העסק, מבט מנקודה חיצונית של בעל מקצוע. יועצים עסקיים רבים עובדים עם סוכני ביטוח מכיוון שמדובר על ענף תחרותי. סוכני ביטוח עובדים תחת תנאי שוק משתנים, רגולציות הדוקות, עמלות, פוליסת רווחיות ולכן סוכן הביטוח חייב לסגל לעצמו את הכלים הדרושים כדי שיוכל להמשיך ולהתברג בעולם הביטוח. ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח כולל ייעוץ פיננסי, ניהולי ושיווקי.

למה צריך ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח?

ענף הביטוח הוא ענף מאוד תחרותי, בין אם מדובר על חברות ענק או סוכני ביטוח פרטיים הכניסה לשוק היא לא פשוטה. המטרה של כל סוכן ביטוח הוא להגיע להישגים עסקיים ולרוב המתחרות הגדולות הן אלו שתופסות את הקהל הרחב בגלל אמצעיים כלכליים רחבים, יכולת שיווק ועוד. ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח בראש ובראשונה נותן לכם את הכלים להתמודד במגזר העצמאי שכן ההתמודדות לא פשוטה לא רק בגלל התחרות, אלא גם בגלל הבירוקרטיה הקשה של להיות עצמאי בארץ. 

גם אם אתם מחזיקים בכל הכישורים הנדרשים כדי להיות סוכני ביטוח מעולים, הכלים אותם אתם מקבלים הם כלים ניהוליים המאפשרים לעסק לצמוח. יועץ עסקי הוא מומחה לקידום עסקים ובעל ראייה עסקית אופקית ורחבה. בעל המקצוע בוחן את העסק בתור התחלה ומוצא את הכשלים והנקודות החיוביות בהתנהלות שלכם. לאחר מכן, בונה היועץ תוכנית עסקית שדורשת התמדה והרבה סובלנות. 

איך בוחרים ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח?

  1. ניסיון – לפני שאתם בוחרים חברה של ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח או יועץ פרטי, עליכם לבחון את החברה ולבדוק מה הניסיון שיש לחברה. ניסיון הוא כלי הכרחי בייעוץ עסקי. הניסיון של המומחים בחברה צריך להיות בתחום הניהולי, ולבחון מה הניסיון המקצועי של אותו יועץ בכל תחום. ללא ניסיון בעל המקצוע לא ישרת אתכם בצורה נכונה והראיה שלו לא תהיה מספיק מקצועית.
  2. תחום התמחות – האם צריך לבחור יועץ עסקי עם ניסיון ספציפי בתחום שלכם? חלק יגידו שכן, חלק יגידו שלא. בסופו של דבר יועץ עסקי צריך להיות עם ידע בנוגע לתחום בו הוא עוסק, אחרת הייעוץ לא יהיה שלם. אנו ממליצים לקבל ייעוץ רק מבעלי מקצוע אשר חוו את תחום הייעוץ לסוכני ביטוח ומכירים את השוק כראוי.
  3. ביטחון – חייב לשרות ביטחון ביניכם ובין בעל המקצוע. הביטחון הוא הכרחי וחשוב שתהיה אסמכתא לכך. בסופו של דבר היועץ נחשף לכל הפרטים האישיים שלכם ושל העסק שלכם, החל מדוחות כספיים ועד לאסטרטגיות שיווקיות נכון להיום. כל עוד אתם בוחנים את ניסיון בעל המקצוע ורואים שיש לו ניסיון רחב בתחום הייעוץ אין סיבה שלא תחושו ביטחון.
  4. כימיה – הדבר האחרון והקריטי לבחירת חברת ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח הוא הכימיה ביניכם ובין בעל המקצוע. כבר אפשר להרגיש את הכימיה בשיחת טלפון ראשונה, אבל אנחנו ממליצים לערוך פגישה ולבחון את האסטרטגיה של בעל המקצוע. 

מהי תוכנית עסקית?

אבן הדרך הראשונה במסלול של ייעוץ עסקי ושיווקי בכל תחום היא תוכנית עסקית. תוכנית עסקית יכולה לשמש לדברים רבים, החל מתוכנית עסקית עבור גיוס משקיעים ועד לתוכנית עסקית לעסקים בהקמה או עסקים פעילים. תוכנית עסקית משתנה בהתאם לכל הנתונים אותם אסף היועץ במהלך השלבים הראשונים. המטרה העיקרית של תוכנית עסקית היא להגדיל רווחיות קיימת וכמו כן, להפוך מעסק מפסיד לעסק מרוויח. 

תוכנית עסקית בוחנת בהיקפיות את הדרך בה פועל סוכן הביטוח, את היקף שעות הפעילות, כוח אדם, דוח הכנסות והוצאות, תזרים מזומנים, שיווק ובהתאם לכך בונה תוכנית מותאמת. התוכנית היא על פי יעדים קבועים מראש, וככל שנעמוד ביעדים נוכל להגדיל את הרווחיות העסקית. מוטב לציין, תוכנית עסקית היא דבר משתנה, בכל שנה רצוי לקבוע תוכנית עסקית חדשה לפיה נוכל להוביל לצמיחה עסקית נוספת.

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח – תוכנית שיווקית

כפי שחזרנו ואמרנו, תחום הביטוח מלא בתחרות. כחלק מתוכנית שיווקית יהיה עליכם לפעול בהתאם למתחרים שלכם ויותר, אך מעבר לכך יועץ עסקי יעזור לכם למצוא את הייחודיות בעסק שלכם ובמילים אחרות, להפוך אתכם למותג. תוכנית שיווקית כוללת בניית אתר אינטרנט, פעילות ברשתות החברתיות, קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק מפה לאוזן ושיווק על ידי מתן הנחות למפיצים. אחת התוכנית הפופולריות שיש לאחרונה ולאו דווקא בתחום הביטוח הוא שכל אדם שרוכש מוצר מעסק ומשתף ברשתות החברתיות כולל תיוג מקבל 10% הנחה במעמד הרכישה. בדרך הזאת בעלי העסקים חוסכים בעלויות שיווק. 

שיווק כולל גם בניית קהלים. כחלק מהתוכנית נרצה לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלנו כי בסופו של דבר לקוח שבע רצון הוא לקוח שימליץ עליכם. התוכנית השיווקית היא כמובן בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם, תמיד אפשר למצוא אלטרנטיבה זולה יותר. היועץ סך הכל מלמד אתכם את הכלים השיווקיים, החל מפרסום חכם ועד בניית סמכות מקצועית מול קהל הלקוחות.

מהו משך זמן הייעוץ?

הייעוץ יכול להיות פגישה בודדת או סדרת פגישות, הכל בהתאם לתוכנית העסקית ולמטרות שהצבתם לעצמכם. היועץ בתור התחלה רוצה לבחון את המצב העסקי שלכם, אם אתם עסק בהקמה סביר להניח שתצטרכו יותר מפגישה אחת. מצד שני, יש לא מעט מקרים בהם חוסר צמיחה עסקית יכולה לנבוע מכשל אחד בודד, וכאשר היועץ שם לב לאותו כשל כל מה שנותר לו הוא להעניק לכם את הכלים להתמודדות. 

התפקיד של יועץ עסקי הוא לא לשקם עסקים, הוא לא לגרום לחברה לצמוח, התפקיד של יועץ עסקי הוא לתת לכם כלים ניהוליים שישמשו אתכם לטווח הארוך. היועץ נותן לכם את נקודת המבט שלו ואת הידע איך צריך לפעול מבחינה ניהולית, להיות מנהיגים בעסקים, להפוך את עובדי החברה למסופקים, להוביל שינויים ומגוון רחב של כלים נוספים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ייעוץ עסקי לסוכני ביטוח

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן