ייעוץ עסקי לעצמאים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי לעצמאיםייעוץ עסקי לעצמאים הוא תהליך בו תקבלו תמיכה, הכוונה וליווי מיועץ עסקי בנוגע לתהליכים עסקיים שונים. עם ייעוץ עסקי לעצמאים תוכלו להגדיל את הרווחים של העסק, לשפר את ההתנהלות הארגונית שלכם ולייעל תהליכים שונים המתרחשים בעסק. מהו ייעוץ עסקי לעצמאים? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו ייעוץ עסקי לעצמאים?

ייעוץ עסקי לעצמאים הוא שירות שניתן על ידי יועצים עסקיים מומחים. במסגרת הייעוץ, העצמאי  יקבל ליווי, הכוונה ותמיכה אישית ומקצועית על מנת לייעל תהליכים המתרחשים בעסק ולשפר את מחזור ההכנסות. במסגרת הייעוץ, היועץ העסקי והעצמאי יפגשו למספר פגישות ייעוץ בהן היועץ העסקי יאסוף מידע על העסק ועל ההתנהלות שלו. לאחר מכן, היועץ העסקי ינתח את הנתונים שאסף ויסיק מסקנות בנוגע לשינויים שצריכים להתבצע בעסק ולדרכי הפעולה המשתלמות ביותר. כאשר הייעוץ יתבצע על ידי יועץ עסקי מומחה, התוצאות יהיו ניכרות ומשמעותיות עבור העסק. 

לא פשוט להיות עצמאי

להיות עצמאי זה לא דבר פשוט, במיוחד בישראל. בישראל יש משק קטן ותחרות גדולה. לצד הקשיים הללו, יש להוסיף גם את הקשיים שמציבות הרשויות שאינן תומכות בעסקים קטנים ובינוניים. כמו כן, לא קל לקבל מימון מהבנקים ויש להתמודד עם בירוקרטיה רבה. עצמאים בישראל צריכים להיות עם היד על ההדק כל הזמן, חופשות מחלה הן לא דבר שקל לקחת, צריך להשקיע ולמעשה בסופו של דבר אתם צריכים להשקיע בעסק כל הזמן. הנתונים מראים כי יותר מ-70% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל, נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם בעקבות הקשיים מולם ניצבים. 

מלבד לקשיים הבירוקרטיים, יש לקחת בחשבון שבתור עצמאי צריך גם לנהל את העסק בצורה נכונה. יש לקחת החלטות לא פשוטות, למלא מספר תפקידים שונים בו זמנית (מנכ"ל, מנהל חשבונות, איש שיווק ועוד), להתנהל באופן שוטף, לספק שירות נעים ומוצלח ללקוחות ועוד. בצורה כזו לא תמיד ניתן להתנהל נכון בכל מטלה ולהבין היכן העסק עומד וכיצד ניתן לשפר אותו. לכן, על ידי ייעוץ עסקי לעצמאים ניתן לקבל את הסיוע שאתם צריכים. 

 

סיוע בכל שלב של העסק

ייעוץ עסקי לעצמאי הוא ייעוץ שניתן לקחת בכל שלב של העסק. אם אתם עצמאים ופתחתם עסק חדש, אם אתם מנהלים עסק שמתפקד אך מתמודדים מול אתגרים ובעיות שאינכם יודעים כיצד לפתור, אם אתם ניצבים מול משבר כלכלי ולמעשה בכל מצב אחר תוכלו לפנות לייעוץ עסקי. הייעוץ ישתנה בהתאם לשלב בו אתם נמצאים. כלומר, אם אתם נמצאים לקראת פתיחה של עסק חדש, הייעוץ יהיה שונה לעומת אם אתם רוצים לשפר את ההתנהלות הכלכלית שלכם. לכן, חשוב לקחת יועץ עסקי שמתאים לייעוץ שאתם צריכים. לדוגמא, אם אתם רוצים ייעוץ שיתמקד בשיפור תהליכי השיווק של העסק, הגדלת מעגל הלקוחות והגדלת הרווחים, מומלץ לבחור ביועץ עסקי שמומחה בשיווק עסקים ויוכל להעניק לכם ייעוץ מתאים. 

מה זה כולל?

ייעוץ עסקי לעצמאים כולל מספר שלבים שונים. קודם כל, כפי שציינו, היועץ העסקי יאסוף מידע על העסק. בשלב זה היועץ העסקי  ילמד את הפעילות של העסק מבחינה פיננסית, שיווקית ועסקית. כמו כן היועץ העסקי יאסוף את כל המידע שיוכל בנוגע לחוזקות של העסק, החולשות שלו, העסקים המתחרים, השיווק שלו והנכסים שלו. על ידי איסוף המידע, היועץ העסקי והעצמאי יוכלו להגדיר את המטרות והיעדים העתידיים של העסק, למצוא את הדרכים הטובות ביותר לפתרון הבעיות איתן מתמודד העסק ואת הדרכים הטובות ביותר להשיג את המטרות שהוגדרו. 

שלב נוסף במסגרת הייעוץ הוא שלב כלכלי. בשלב זה היועץ העסקי יבחן את ההתנהלות הכלכלית של העסק. אחד הפרמטרים שמשפיעים על התנהלות כלכלית לא נכונה הוא תמחור לא נכון של המוצרים והשירות של העסק. פעמים רבות, עצמאים מתמחרים נמוך מידי מוצרים ושירותים מסיבות שונות כמו לקוחות לא ישלמו סכום גבוה בשביל זה, השוואה למתחרים, תחושת נחיתות ועוד. לכן, היועץ העסקי יסייע לעצמאי לתמחר את המוצרים שלו נכון תוך שקלול של פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר. כך ניתן להגדיל את מחזור ההכנסות של העסק. 

בנוסף היועץ העסקי יעזור לשפר את ההתנהלות האישית של בעל העסק. במסגרת הייעוץ, היועץ יבחן האם בעל העסק מנהל את הזמנים שלו נכון, האם הוא מצליח להתמודד עם מספר משימות בו זמנית, כיצד השיווק מתנהל, כיצד קבלת ההחלטות מתבצעת ועוד. היועץ העסקי יעניק לעצמאי כלים שיעזרו לו לשפר את ההתנהלות האישית שלו באופן משמעותי. 

 

ייעוץ עסקי שיווקי

מלבד לבחינת ההתנהלות של העסק, היועץ העסקי יעניק לעצמאי ייעוץ שיווקי. השיווק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים. כל עסק שרוצה להצליח, למשוך לקוחות ולהניב רווחים צריך לבצע שיווק. כיום, קיימות דרכי שיווק רבות, כאשר רבות מהן מתנהלות באינטרנט. היועץ העסקי יסייע לכם בביצוע שיווק יעיל שיניב תוצאות טובות. במסגרת הייעוץ, היועץ העסקי יבחן את אפשרויות השיווק הרלוונטיות ויעזור להבין כיצד לנצל אותן באופן יעיל. כמו כן, היועץ העסקי יעזור להגדיר תקציב לשיווק. כאשר מתכננים שיווק חשוב מאוד להגדיר את המטרות שלכם מהשיווק ולעקוב אחריהן. לדוגמא, ניתן להחליט שעל ידי שיווק ברשתות החברתיות המטרה היא להגדיל את מספר העוקבים של החשבון העסקי. במידה שאתם לא מצליחים להשיג את המטרה יהיה עליכם לשנות את השיווק על מנת להצליח  להשיג את המטרה. כמו כן, חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד של העסק. לדוגמא, אם אתם עסק שפונה לנערים ונערות בתיכון, אתם צריכים לבנות את השיווק כך שידבר אל הנערים הללו או להורים שלהם. חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם באופן ברור וספציפי בהתאם לפרמטרים כמו מין, גיל, תחביבים, מקום מגורים ועוד.  

קראו עוד: כמה עולה ייעוץ עסקי?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ייעוץ עסקי לעצמאים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן