השכרת רכב לעסקים

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

השכרת רכב לעסקים היא דבר מאד נפוץ היום. כמעט כל עסק או חברה שמכבדים את עצמם, בוחרים להשכיר רכבים עבור העובדים שלהם מחברות השכרת רכב. השכרת רכב לעסקים היא פתרון מצוין לכל עסק או חברה שמעוניינים להעניק רכב לעובדיהם, או רואים בכך צורך חיוני. השכרה לטווח ארוך מבוצעת מאחת מחברות הליסינג, כאשר העובדים משתמשים ברכב לצרכי עבודה וצרכים פרטיים במחיר סמלי או ללא עלות כלל (למעט שווי הרכב לצרכי מס לפי החוק).

העסק מכסה את הוצאות הדלק והתחזוקה של הרכב, ואילו העובד משתתף בסכום מסוים מההוצאה, ומקבל רכב במצב מצוין ללא צורך בקנייה והתחייבות. חברות נוהגות לעשות זאת על מנת לצ'פר את עובדיהן ולעורר בהם מוטיבציה להמשיך לעבוד בחברה.

השוואת מחירי השכרת רכב לעסקים- כאן

השכרת רכב לעסקים: מה חשוב לדעת

בתחום של השכרת רכב לעסקים, קיימים הבדלים במחירים לפי הגודל והיוקרה של הרכב. עם זאת, רכב מפואר פחות ויפה פחות ברוב המקרים גם נמצא פחות בשימוש, ולכן הוא במצב שמור יותר וברוב המקרים גם עשה פחות קילומטרז'. חברות השכרת רכב מתחייבות לספק לעסק שלך רכבים מובחרים, ביטוח, טיפול שוטף ותחזוקה של צי הרכבים של העסק על ידי מומחים בתחום. לפי הנוהג של חברות השכרת רכב, אחת לכמה שנים ניתן לשדרג את הרכב, ולקבל רכב חדש וטוב יותר. השכרת רכב לעסקים עדיפה בצורה ניכרת על פני קנייה של רכבים, והרבה יותר משתלמת עבור החברה או העסק.

מימון להקמת עסק בעזרת ליסינג

 

אילו קריטריונים הם החשובים ביותר בעת השכרת רכב לעסקים?

 

  • נוחות – אחד הקריטריונים החשובים ביותר, מכיוון שכדי שהעובד שלכם יהיה מרוצה מהרכב שהשכרתם עבורו, חשוב שהרכב יהיה נוח. מרבית העסקים מציעים לעובדיהם כמה אפשרויות בחירה מבין אי אילו סוגי רכבים שונים. כאשר אתם בוחרים את סוגי הרכבים שימו דגש על עקרון הנוחות.
  • איכות – נושא האיכות כמובן גם הוא ראשון במעלה. כשאתם בוחרים חברה להשכרת רכבים לעסק שלכם, על תתפשרו על האיכות, הן מבחינת סוגי הרכבים והן מבחינת השירות.
  • שירות וגמישות – השירות והגמישות של החברה הם בסופו של דבר מה שיגרום לכם לבחור בה.
  • ביטוח – השכרת רכב לעסקים כוללת גם ביטוח רכב, וניתן לבחור בין ביטוח חובה למקיף.
  • מחיר – ולבסוף, הגענו למחיר. אין ספק שזה אחד הדברים שמניעים אתכם בבחירתכם.

השכרת רכב לעסקים: סוגי רכבים

 

  • רכב מיני – רכב קטן, חסכוני יותר בדלק, שמתאים לבעלי עסקים קטנים יותר או לנסיעות עירוניות או קצרות יותר. הרכב פחות מתאים לעסקים שעובדיהם נוסעים מחוץ לעיר לנסיעות ממושכות.
  • רכב משפחתי – רכב פרטי בעל גודל סטנדרטי, הכולל חמישה מקומות ישיבה, ומתאים לבעלי משפחות, זוגות צעירים או רווקים. אלה הם סוגי הרכבים הנפוצים ביותר בכלל ובפרט בכל הקשור בהשכרת רכב לעסקים, מכיוון שאלה הם רכבים במחירי השכרה סבירים ומציעים נוחות מרבית למשתמשים בהם.
  • רכב מנהלים – רכבים יוקרתיים יותר, ולרוב גם גדולים יותר, המיועדים לרוב למנהלים ולמכהנים במשרות בכירות בחברה או בעסק.
  • רכבים מסחריים – כמעט ולא קיים עסק שלא זקוק לפחות לרכב מסחרי אחד. הרכבים המסחריים גדולים ויש בהם מקום רב לציוד, תלוי כמובן בגודל הרכב שבוחרים, לפי הצרכים של העסק.
  • רכבי פאר – רכבים יוקרתיים מאד, מאובזרים ומפנקים, שמתאימים לאנשים או לחברות שיכולות להרשות לעצמם להחזיק רכבים מהסוג הזה. לקנות רכב פאר זו באמת התחייבות גדולה, ולכן נוח הרבה יותר להשכירו מחברת ליסינג.
  • נוסף על כך, ניתן לבחור בין גיר רגיל, לאוהבי תחושת השליטה על הכביש, או גיר אוטומטי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן