רוצה להצליח יותר בחיים? ייתכן וקורס NLP הוא נקודת הזינוק שלך להצלחה

בחירת יועץ עסקי זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לייעוץ עסקי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז לייעוץ עסקי

NLP, או בעברית "ניתוב לשוני פיזיולוגי", הוא אחת משיטות הטיפול היותר יעילות ומומלצות כיום. שיטה זו מבוססת על יצירת שלרוצה להצליח יותר בחיים? למה שווה לך ללמוד קורס NLP? שינוי מיוחל באופן בו האדם חושב, בעזרת שימוש בשפה (מילולית ובלתי מילולית) ובכלים אחרים, ובכך להביא לשינויים מרחיקי לכת בהתנהלות שלו, ברגשותיו ובתחומים מגוונים.
לימודי NLP מוצעים כיום במספר מוסדות ברחבי הארץ, כאשר השאלות שנשאלות הן מהם המאפיינים שלהם ומדוע כדאי ללמוד אותם. כפי שתראו מיד, מדובר בלימודים שעשויים להיות מועילים עבור כל אחד ואחת.

מהם היתרונות הבולטים בקורס NLP?

קורס NLP, פשוטו כמשמעו, עשוי להציע למשתתפים מגוון תמורות שעשויות להשפיע לטובה על חייהם במובנים שונים. ממש על קצה המזלג, ניתן להזכיר שיפור של האינטואיציה ויכולת ההתבוננות שלנו באחרים, מיקסום החיבור שלנו לעצמנו ולאחרים, שיפור יכולת השכנוע שלנו, שינוי בתת המודע שלנו ושל אחרים, העברת מסרים בצורה מושכלת ויעילה יותר – והרשימה עוד ארוכה.

למשל בבית הספר הישראלי ללימודי NLP ניתן למצוא מסגרות שונות של קורסי הכשרה, חלקם מיועדים לאנשים שלא נחשפו מעולם לעקרונות ה-NLP בעוד שאחרות מתבססות על ידע קודם. התוכנית הבסיסית, הנמשכת לרוב חודשים ספורים, היא NLP Practitioner. ההסכמה המלאה והמקיפה יותר, NLP Master Practitionr, עשויה להימשך פרק זמן של כשנתיים.

קורס ההכשרה הראשון למשל מורכב מכמה יסודות בסיסיים העומדים בליבת ה-NLP, לרבות חידוד החושים ויכולת האדם לקרוא שפת גוף, שימוש מיטבי בשפת הגוף שלנו ושימוש מושכל בשפה על מנת להשפיע על אחרים ולשכנע אותם. כבר כאן ניתן לראות מדוע מדובר בתכונות ובכישורים חיוניים להתנהלות שלנו, דוגמת שפת גוף, ניהול משא ומתן, ביטחון עצמי, שכנוע ועוד.

לממש את עצמנו בד בבד עם סיוע לאחרים במימושם העצמי

כבר מהסקירה הדי תמציתית שהבאנו מעלה, אפשר להבין כיצד קורסי NLP עשויים להשפיע עלינו לטובה. הם מחזיקים במלוא הפוטנציאל לשפר את ההתנהלות שלנו בשלל מישורים, דוגמת היחסים שלנו עם הסביבה או האנשים הקרובים לנו (כולל כמובן יחסים זוגיים), ההישגים שלנו בעבודה או בלימודים, התמודדות עם מצבים מורכבים, מימוש הפוטנציאל האישי, שיפור התפיסה העצמית והביטחון העצמי ועוד.

קורסי NLP יכולים לסייע לנו לפתור בעיות שאנחנו נתקלים בהן, אבל גם לשפר את ההתנהלות שלנו ביום-יום, גם כשהכול נראה לכאורה תקין. באמצעות הכלים שמספקים לימודי ה-NLP אפשר לגרוף הישגים מרשימים תוך פרק זמן קצר יחסית, תוך קבלת ניסיון והכשרה באמצעותם ניתן יהיה לדעת כיצד להתמודד עם כל מצב שכזה ומהם הכלים הספציפיים שעשויים להיות יעילים ביותר.

למי קורס NLP מתאים?

לימודי NLP עשויים להתאים לגברים ולנשים כאחד, בקבוצות גיל שונות. את הלימודים הבסיסיים פשוט מאוד לשלב בשגרת החיים והעבודה, מה שהופך אותם לנגישים עבור רבים באוכלוסייה. מי שמעוניין להפוך את הטיפול ב-NLP למקצוע יצטרך להשקיע מעט יותר, אולם התמורות שהוא יקבל בסוף הדרך עשויות להיות משמעותיות במיוחד. חשוב לציין שיש הבדלים במהות ובמסלולי הלימודים בין המוסדות השונים המציעים זאת בישראל, אבל תוכלו למצוא קורסים שמציעים את כל ההכשרה הנדרשת במינימום שיעורים.

יש אנשים אשר פונים למחוזות ה-NLP כאשר הם נתקלים בקושי מסוים או מבינים שיש בעיה שהם מעוניינים לפתור. כאן עולה שאלה אחרת, והיא מתי כדאי לפנות ללמוד את התחום ולעומת זאת מתי ניתן "להסתפק" בקבלת טיפול נקודתי על ידי בעל מקצוע. התשובה הפשוטה היא שהכלים שמספק קורס NLP הם רחבים בהרבה מאשר כל טיפול, כך שאפשר להשתמש בהם לא רק במקרה הנתון – אלא גם במצבים עתידיים שהאדם או אפילו אלו הקרובים לו עשויים להיתקל בהם.

 

אולי יעניין אותך גם:

כל מה שצריך לדעת על הלוואת גישור לעסק

כך תהפכו חלום לעסק עצמאי מניב ומצליח! המדריך המלא

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רישום סימן מסחר

המרכז לייעוץ עסקי

המרכז לייעוץ עסקי מתמחה במתן מידע בתחום ייעוץ עסקי, כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ עסקי במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

רוצה להצליח יותר בחיים? למה שווה לך ללמוד קורס NLP?

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

ייעוץ עסקי בחריש

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בקריות

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »

ייעוץ עסקי בגדרה

ייעוץ עסקי הוא שירות לעסקים שניתן על ידי יועץ עסקי. במסגרת ייעוץ עסקי ניתן לקבל ליווי אסטרטגי לטווח ארוך או ליווי ממוקד שכולל פתרון בעיות

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
דילוג לתוכן